We hebben op het moment niet al teveel geld over voor extra dingen. ZEKER niet omdat we beiden een cursus willen gaan doen (gezellig elke avond 2 uurtjes blokken en dan nog n filmpje als ontspanning leek ons wel wat ) Nu hadden we net de kinderbijslag binnen en in Oktober krijg ik een klein bedragje nog van de levens verzekering van mn ex. Mn man en oudste hadden beiden een winterjas nodig, mn oudste daarbij nog gymschoenen (zn gymspullen in het OV laten liggen :x) En ik wilde ook wel eens wat warmers aan mn tenen als mn sandalen (wat klinkt dat zielig! Nah heb wel schoenen maar die zijn geen van allen meer water dicht op mn gympen na dan en met de herfst in aantocht...) DUS we zouden vandaag lekker even shoppen want mn oudste was thuis vandaag en mn man ook (WW)! Daar keek ik al naar uit sinds vorige week vrijdag dat ik verzonnen had dat we dat gingen doen. Maar Wendy wilde niet gaan slapen (die heeft een neus voor waneer ik iets plan...) Dus de tijd werd al erg beperkt. Op n gegeve moment maar besloten om dan naar n winkel dichter in de buurt te gaan (helaas want ik keek erg uit naar die andere) En ter afwachting van mn middelste die zo thuis komt maar even vast de hondjes uit gaan laten zodat we klaar stonden (Wendy zat ondertussen een boterbammetje te eten terwijl ze naar dr nieuwe ontdekking "in de droomtuin" keek) Dus ik loop met de hondjes langs het gras...let even op Floor die ineens ergens heen spurt (die wil nog wel eens stiekem wat opvreten) ennnn HOPPA! Daar lig ik bijna dus ik vang mezelf automatisch op door opzij te stappen en mn linker been was duidelijk niet van plan me op te vangen dus HOPPA! ging ik nog bijna. Hand op de stoeprand en au au au.... En natuuuuurlijk had ik mn mobieltje niet mee want ik ging toch maar eventjes de honden uitlaten... Ben onder luid gemopper op de honden omdat die ineens alle kanten op wilde behalve met mij mee (En dan liefst ieder een eigen kant) naar huis gestrompelt. En nou zit ik hier pijn te lijden 2 x door mn enkel gegaan en die doet tot aan mn knie toe pijn nu. Kloppen en steken en doen. Heb er maar wat kouds op gedaan en hopelijk word hij nu niet stijf en dik.... *zucht* Dus nu ga ik waarschijnlijk helemaal niet shoppen... Heb nu zo'n zelf medelijden dat ik me bijna zou vergrijpen aan n pakkie koekies...maar er is net weer wat af dus niet schoppen dames (van het "De schop onder je kont" clubje)!
Balen zeg! Dat zal je altijd zien! Mag je shoppen dan gebeurt er iets! Net als dat je dan nooit wat kan vinden en als je helemaal blut bent wel! Knuffel voor jou meid!