Glazenwasser in Rdam

Discussie in 'De lounge' gestart door Delta, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Ik zag net een glazenwasser hier in de straat. Maar hij is alweer weg. Jammer! Want mijn ramen aan de buitenkant boven mogen wel gedaan worden. Zelf ga ik niet op een grote ladder klimmen en proberen te zemen. Met een stok lijkt me ook niet handig, je wilt het toch netjes doen en je kozijnen etc mee afnemen. Hoe doe jullie dit?
    Weet iemand misschien een goede glazenwasser in Rdam (zuid)? :D

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Wij hebben een glazenwasser die met van die grote lange dingen met "speciaal" water werkt.
    Waar op rotterdam zuid? Eventueel PB?
    Ze hebben vandaag de ramen gezeemd dus zullen snel langs komen voor hun geld :D dan kan ik het vragen!

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Stuur ze dan gelijk ff door naar west, of terwijl oud-mathenesse :p

4. Delta

Delta Niet meer actief

Nala! Vraag maar, je mag me eventueel pb'en!! Wacht, ik stuur je PB haha.

Suzzert; zou handig zijn he!!

5. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Bij onze flats komen ze van H2 cleaning, had folder in de bus. Geen idee of ze goed zijn want heb het nog niet laten doen ;) Zie ze altijd met lange steel met waterinstallatie eraan, doen ze tot de 4e mee. Vraag me wel altijd af hoe schoon dat wordt vanaf beneden...

6. Delta

Delta Niet meer actief

1Hanneke; Ik woonde hiervoor ook op een appartement, was huur. En vanuit mijn 'huurbaas' deden ze 2 keer per jaar of zo de ramen. De eerste keer zeemde hij nog na, daarna niet meer. Nou hoefde ik er verder niet voor te betalen, zat gewoon in de huur. Maar de ramen waren altijd nog vies, veel strepen en kozijnen modderig. Maar het was huur, dus boeide me dat niet zo erg. Maar nu zitten we koop en wil ik de ramen + kozijnen inderdaad goed gedaan hebben. Dus liever een glazenwasser die nog op ladder komt..

7. sjak

sjak Niet meer actief

Een willekeurige glazenwasser 'mag' niet zomaar in een andere glazenwasser zijn wijk hoor! Zeker in rotterdam zijn hier behoorlijke heavy crimineel-achtige praktijken asn de gang... Ik hoorde dit vorig jaar en vond het behoorlijk heavy (en stiekem ook grappig) dat er een soort glazenwasser-maffia is :) Ze schijnen elkaar zelfs van de ladder af te rijden.
    Ik raad je aan bij de buren te vragen naar hun glazenwasser, en of hij ook betrouwbaar is.
    Hier (gemeente rotterdam) werkenze echt per wijk. Eens per maand worden je ramen gelapt.

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Echt! Dat wist ik niet. Nou dan hobbel ik de volgende keer even naar de glazenwasser in de straat ;)

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hm zal eens kijken of ik nog een kaartje van de onze heb.
    Eerlijke vent en altijd goed schoon.
    Niet thuis? Dan krijg je een kaartje in de bus en komt hij of doordeweeks nog een keer langs of anders betaal je gewoon de keer erop.

Maar goed.. Wij hebben hem in de straat ook gewoon een keer aangesproken... Meteen prijsje en sopje.. Hij blij, wij tevreden. Prima :)

Ouderwets met emmertje en laddertje trouwens.
    Altijd nette ruiten als hij is geweest.
    En dus ook zichtbaar schoon als hij toevallig is geweest als we niet thuis zijn.
    Gemiddeld komt hij eens in de 6-8 weken... Zomers wat vaker, swinters iets minder vaak.

10. Delta

Delta Niet meer actief

Goh, dat wist ik ook niet.. Glazenwasser maffia.. Ga het maar eens aan de buren vragen als ik ze zie/spreek en het niet vergeet haha.

11. Saskia78

Als ie vandaag is geweest... Duurt het voorlopig wel even hoor :)

12. Delta

Delta Niet meer actief

Ja, maar kan het toch aan de buren vragen.

13. Saskia78

Oh ja.. Dom van mij :)
    Ik was een beetje moe en niet zo fris blijkbaar... :D

14. Delta

Delta Niet meer actief

Haha, geeft niks. Ik vraag het aan de buren, kijken of zij iets weten. Durf nu niet zomaar een offerte via internet aan te vragen..

15. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Dadelijk vind je ineens een onthoofde spons in je bed! ;)

16. Saskia78

:d :d :d :d

Deel Deze Pagina