Een hele poos geleden in 2011 is er hier in de buurt een motor agent verongelukt doordat hij over het hoofd was gezien. Zijn vrouw was hier toen een schrijvend lid. Iedere dag rijd ik over die weg en langs die plek en telkens moet ik er aan denken. En dan vooral aan hoe het gaat met haar. Ik weet alleen niet meer wie het was en of ze hier nog mee schrijft eigenlijk. Wie weet dit nog?
Ik kan me het topic nog wel herinneren, maar weet niet meer hoe ze heet. Ze was toen volgens mij ook (hoog)zwanger.
Ik heb haar gevonden op Facebook . Zo te lezen gaat het goed met haar. Ze heeft sinds een half jaar weer een vriend. Ze ziet er gelukkig uit . Moest laatst nog aan haar denken, wat toevallig dit topic
Wat fijn om te lezen. Vroeg hem me echt af of kom er iedere dag langs en dan spookt het toch even door je hoofd
Ik had het er inderdaad laatst ook al over met mijn man, wat toevallig! Wat fijn dat het goed gaat met haar!
Erg toevallig want ook wij hadden het laatst in de auto er nog over...er kwam een motoragent langsgereden en toen kregen we het over het beroep...en dus ook over de gevaren...en winnietje Dat was vorige week donderdag.
Ik weet niet of ze nog hier is maar ken haar via via Gaat idd goed met haar, nieuwe vriend en de kids groeien als kool! Langzaam weer het leven op aan het pakken, zeker met een nieuwe vriend!
Wat klinkt dat heftig zeg.. Ik weet niet wie het is, ik denk dat voor mijn tijd op zp was. Fijn te lezen dat het goed met haar gaat.