leuke aankopen primark

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 24 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woensdag of donderdag willen een vriendin en ik naar de primark.

Hebben jullie onlangs nog leuke musthave aankopen gedaan?

We gaan waarschijnlijk naar Rotterdam. Nu hoorde ik laatst ook over KiK, iemand bekend met deze winkel?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik ben een paar keer bij de KIK in duitsland geweest. Zit wat mij betreft in de zelfde categorie als h&m en primark - ook al ogen de winkels -vond ik - wat als zeeman. Maar kwaliteit vond ik prima.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    KiK vind ik meer a la Zeeman/Wibra inderdaad. Zitten soms erg leuke dingen tussen. :)

Wat Primark betreft lees ik even mee, ik wil graag over een week of drie. :p

4. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    De KIK is onze favoriete winkel als we naar Duitsland gaan. Net Zeeman, maar de kwaliteit vind ik net iets beter. Ook hebben ze leuke interieurspulletjes en huishoudelijke spullen voor weinig geld.

De Primark heb ik geen ervaring mee.

5. maliro

maliro Niet meer actief

Ik vind de kwaliteit van kik juist minder goed. Ritsen van jeans gaan snel stuk, al is de prijs er ook naar. Wel heel fijn dat ze daar broeken hebben voor korte mensen :)

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik Geb gehoord dat de winkel van Primark in Zoetermeer een stuk netter en opgeruimder is.

Hier in Rotterdam is het altijd 1 grote klerezooi, misschien de overweging waard?

7. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik eigelijk altijd wel slagen bij de primark voor het hele gezin, ook koop ik er regelmatig beddengoed. Vind de kwaliteit vaak erg goed ondanks de prijs. Wij gaan waarschijnlijk morgen weer.

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Primark zuidplein is door de weeks onder schooltijd prima te doen en overzichtelijk vind ik :)

9. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Zoetermeer is inderdaad erg netjes en opgeruimd.
    Maar heb toch wel vaak spijt van mijn aankopen.
    Kleding blijft niet zo mooi
    Snel pillig, naden van shirts gaan 'draaien', shirts worden wijd.

Ik koop er niet meer.

Bailey07 vindt dit leuk.
  10. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.876
    113
    Bloesjes, skinny's en hemdjes zijn bij Primark goed.

11. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Primark kwaliteit is juist treuriger dan dat van de Zeeman. Ik koop wanneer ik in Nederland ben altijd leggings van de zeeman, goedkoper en betere kwaliteit.. Primark kwaliteit is echt om van te huilen.

12. Ik ben juist wel weer erg blij met mijn leggings van de primark.

13. Bedankt voor alle reacties tot nu toe!
    KiK gaan we zeker even kijken.
    Is hij makkelijk te vinden op het Zuidplein?

14. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Die in zuidplein is echt een fijne winkel! Zeker vergeleken bij Die van de oosterhof die is echt drama vind ik!

15. hèhè.. eindelijk iemand die het ook gewoon Oosterhof noemt!
    iedereen zegt altijd Alexandrium...

Niet dat het veel uitmaakt hoor, maar als ik zeg bij oosterhof snapt niemand me!

Youtan, Bailey07, billy112 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Echt niet??? Ik ken het zelfs nog onder die naam en woon in Twente......

Maar heb vroeger, voordat het Alexandrium gebouwd werd, ook bij de Oosterhof gewoond. Heb zelfs nog langs de weilanden gefietst op de plaats waar nu het Alexandrium staat..... En waar nu de Primark zit, zat vroeger Ter Meulen, en later de V&D....Ik wordt OUD, dat is duidelijk :roflmao::roflmao::roflmao::confused:

cowgirl80, LolaBloem en einad vinden dit leuk.
  17. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Haha, ik noem het ook gewoon nog Oosterhof hoor :) alleen als we ook naar 1 van de winkels buitrn moeten, dsn zeg ik dat we naar Alexandrium gaan, haha

einad vindt dit leuk.
  18. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.635
    113
    Ik koop voor m'n dochter daar shirtjes met lange of korte mouwen en skinny jeans voor het kdv. Ze wordt daar toch vaak vies en ik trek haar liever dan niet iets duurders aan.
    Zelf koop ik er bloesjes voor onder colbertjes of leuk gekleurde hemdjes. Heb er ook weleens een zomerjurk gekocht. Mooiste die ik heb! En van de zomer heb ik er roze gympen gekocht. 8 euro en toen ze niet meer te gebruiken waren (lees stonken) gewoon een nieuw paar gekocht.
    Je hebt altijd mensen die zeuren over kinderhandjes enz, maar ik denk dan altijd; tja...

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Idd de oosterhof!:cool:

Kom je ergens uit de buurt?!
    @Belle22 @Loesje86

Vitamientjuh en einad vinden dit leuk.

20. Nee, maar was er vroeger vaak bij familie en vrienden.:)

Deel Deze Pagina