Wat zouden jullie doen als je dochter in zon 06 reclamefilm gaat mee doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zap savonds soms voorbij en dan denk ik pff, moet je dochter maar wezen..

ik zou het niet weten te waarderen en ook grote moeite hebben met het accepteren ervan..

maar ken ook mensen die trots zouden zijn op hun dochter.. omdat ze doet wat ze graag wilt doen.. en zich door niets laat weerhouden.

hoe zouden jullie als ouders reageren erop? accepteren, of alles doen wat je kan doen om haar tot inkeer te laten komen?

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat zou ik ook niet echt leuk vinden, 'gelukkig' heb ik geen dochter maar 2 zoons. Maar goed ook die kunnen keuzes maken waar ik niet achter sta.

Ik zou ze alleen nooit verstoten oid. Zou het accepteren maar wel aangeven dat ik het niet op prijs stel (vond ik altijd heel erg als mijn moeder dat zei 'je moet het zelf weten maar ik vind het niet leuk' dan dacht ik nog wel 3x na)

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Die meisjes staan model voor die reclame; ze doen écht niet zelf die 06-lijnen hoor. Ik kan het weten, want ik ben ALLES BEHALVE zo'n mooi modelletje en heb een blauwe maandag in het verleden bij zo'n lijn gewerkt (met de dikke lol die erbij hoorde). Ik ben nu nog enkel af en toe te horen op radiozenders met spotjes en reclames - enkel mijn stem is mooi genoeg voor dat soort zaken :cool:

Wanneer ik zo'n bloedjemooie dochter had gehad die zo op die manier model kon staan, had het mij echt niet uitgemaakt. Het is immers een reclamespotje - en ik geloof ook niet dat het wasmiddel van Witte Reus écht een berg was wegwast voor 'een beetje centjes'. Het is mijn inziens dus maar net hoe geloofwaardig je reclames op televisie acht. Moet ze dus lekker zelf weten - zolang ik haar niet hoef te onderhouden na haar 18e en ze op een eerlijke manier haar geld verdiend door iets waar ze trots op kan zijn.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik zou liever hebben dat ze bij de zeeman of McDonald's zou gaan werken dan zo'n bellijn, maargoed, ik zou haar keuze wel respecteren, als ze meerderjarig is doet ze toch wat ze zelf wil en kan haar er dan beter in steunen en accepteren ipv het niet accepteren en haar verder van me afstoten

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb het over die filmpjes waar die meiden wat rond liggen draaien op een bank al knedend in hun voorgevel, vingerlikkend etc.. en waardan die 06-nummers onder komen..

6. tuc

tuc Niet meer actief

dochter????? Nooit van gehoord;):p

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Een reclame voor wasmiddel maken zie ik dus totaal anders als in je string en klein bh'tje kreunend en hijgend zeggen dat je moet bellen naar 0906....
    Veel mannen zitten dan op de bank aan hun sjaak te sjorren op je dochter ipv een nette wasmiddel reclame in bedekte kleding

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Zolang ik zie dat mijn dochters oprecht gelukkig zijn ben ik het ook. Ik zou me natuurlijk wel zorgen maken. Ik zou er ook niet heel trots op zijn verder en het de buurvrouw vertellen ofzo. :p

9. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik zou er niet trots op zijn, maar ja, als ze dat willen doen..

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Tja, dat doen die mannen ook wel bij andermans dochter, dat hou je toch niet tegen... Dat doen ze ook als ze een mooi meisje in de winkel zien lopen - want daar zullen ze ook wel hun fantasieën over hebben. Anders waren er überhaupt nooit dochters geweest. En het is niet iets dat je op het strand in de zomer niet kunt zien qua kleding. Mijn kind verdient er dan haar geld mee voor een modellenklus en klaar. Zo zou ik er tegen aan kijken.

Wanneer iemand reallife niet kan scheiden van iets wat ze op televisie hebben gezien, is dat toch wel een trieste zaak.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Daar zou ik eeeeecht niet gelukkig mee zijn..

12. Als ze het doet omdat ze het WIL; prima.

Als ze het doet omdat ze geen andere uitweg meer ziet, dan zou ik er alles aan doen om haar te helpen zodat ze zichzelf dat niet aan hoeft te doen..

13. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Tja... Ik zou er niet bepaald gelukkig mee zijn... Ik moet er niet aan denken. Maar ik denk dat we onze volwassen dochters straks weinig te vertellen hebben als zelfstandige wezens met eigen ambities, dromen en whatever.
    Ik zou haar er niet de deur om wijzen..., maar ik zou er wel voor blijven waken dat ze niet in een verkeerd 'wereldje' terecht komt.

14. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik zou met alle moeite van de wereld haar ervan te proberen weerhouden en haar uitleggen wat de eventuele consequenties kunnen zijn. Want ik zou het echt niet op prijs stellen als een van mijn kinderen later in zo'n spotje te zien is. Mocht ze het toch doen, dan zou ik daar best wel verdrietig en misschien boos over zijn. Maar uiteindelijk blijft het je kind en zal ik haar niet verstoten o.i.d.

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou het niet niet leuk vinden nee, en ik zou ook het schaamrood op mijn kaken hebben (want al zou ik accepteren, de buurman bv ziet die reclame ook..)
    Maar ik zou er niet minder om van mijn kind houden.. Ik kan wel meer dingen bedenken die ik erger zou vinden..

(Het zou jou zoon/dochter zijn die bijv in buch in de bajes zit te vertellen wat hij allemaal heeft uitgespookt en zo weer zou willen doen..) dan liever een dochter die op een wat apartere manier toch eerlijk haar centjes verdient..

16. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik zou het helemaal niet prettig vinden en alles eraan doen om haar hiervan te weerhouden. Maar als ze het echt WIL dan moet ze het doen.
    Ik zal heus niet minder van haar gaan houden dan.

17. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja... Want werken bij Zeeman of Mc Donalds past echt in het rijtje 0906-meisje.. Allemaal minderwaardig werk zeker?!

18. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Wegzappen hahahaha!
    Als ze maar happy is en er zelf voor kiest op volwassen leeftijd, ik kan er dan weinig van zeggen, haar keuze.

19. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    +1 :)

20. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou het echt niet kunnen waarderen, en hoop dan ook dat ze een goede opleiding afronden en een fatsoenlijke baan krijgen en behouden... :p zouden ze het wel doen? tja denk dat je er dan weinig tegenin hebt te brengen...

Deel Deze Pagina