Een kleine studieschuld, en we hebben ons krediet een aantal jaar geleden moeten gebruiken voor mijn fysiotherapie. een aantal maanden lang 3 sessies per week tikt aardig aan, al helemaal als je daarvoor ook nog steeds onbetaald verlof moet opnemen en uiteindelijk daarom ontslagen wordt (was toen nog uitzendkracht) Zonder die therapie was ik niet meer aan het werk gekomen, aan het einde kon ik gewoon weer 40 uur werken dus het meeste is wel weer afgelost. Eigenlijk een heel naar systeem, als we dit niet zo gedaan hadden was ik waarschijnlijk afgekeurd en had ik een uitkering ontvangen, maar er zijn geen instanties te vinden die meehelpen om zo'n traject te bekostigen zodat je weer gewoon kan werken...
hier een heleboel schulden die ik allemaal heel vriendelijk geerft heb van mijn vorige partner was 70 duizenend inmiddels zo een 30 duizend rest we zijn ermee bezig gelukkig dus dat komt ooit wel weer goed
Een studie schuld. Die van mij is nog niet volledig. Omdat ik nog studeer. Van mijn man is net afbetaald. En ik heb een kleine schuld van toen ik dit huis net had en om die te kunnen bekostigen nadat ik bij mn ex was weggegaan. Maar die los ik binnen nu en een paar maand af dus geen nood
Zo'n 4000 euro voor de begrafenis van Misha. 'Gelukkig' bij mijn schoonouders dus geen rente e.d., maar alsnog hartstikke vervelend natuurlijk. We mogen wel eerst sparen om een steen te kopen, voor we afbetalen, vooral daar ben ik erg gelukkig mee.
Hier beide een studieschuld. Verder niks gelukkig! Ook geen hypotheek. Tot vorig jaar jaren lang een schuld bij Neckerman gehad en rood bij de bank altijd. Maar de verstandige keuze gemaakt om het ineens af te betalen. Geen moment spijt van gehad! Geen schulden meer voor mij .
Ja hier ook wat schulden. We hebben 200 openstaan bij Wehkamp en 750 bij mijn schoonouders. Gelukkig niet onoverzichtelijk maar wel vervelend.
1000 van de belasting dienst die we rond maart/april af hebben betaald en een bedrag bij schoonouders omdat onze auto naar de sloop is gebracht en wij een andere auto moesten hebben die genoeg ruimte had zodat er een besafe izi plus achter mijn 2m lange man past 😁 dan ben je behoooorlijk beperkt helaas. Gelukkig zijn we overal vanaf voor dat de 2e geboren wordt. We staan gelukkig nooit in het rood
Geen schulden gelukkig. Alleen een hypotheek. Wij zorgen er ook voor dat we geen schulden krijgen, zo kopen wij nooit op afbetaling en zullen nooit geld lenen voor onbelangrijke dingen,