Als iemand dit topic leest en het een sport vind om mensen te helpen zou ik graag met iemand eens over mijn geld problemen praten. Prive. Wat ik fout doe wat ik nog kan veranderen en hoe ik heel snel van mijn schulden afkomt ik merk dat dit een groot probleem is wat vaak in mijn hoofd rond speelt. Iemand die verstand van zaken heeft en weet hoe dingen op gelost kunnen worden. Dat zwaard wat boven mijn hoofd hangt. Geen betalingsachterstanden dat gelukkig niet maar wel duidelijk schulden. Ik ben ze zo zat.
Penseel, je mag mij een berichtje sturen als je wilt. Ik heb heel veel ervaring, door mijn ex wijs geworden, maar ook daarbuiten heel veel mensen geholpen.
helaas wel schulden (van mijn man en zijn ex) zijn we gelukkig elke maand aan het aflossen. en eind komt in zicht eindelijk. en een hypotheek maar die telde we niet mee he
Geen schuld, wel studielening van mijn man (dacht nog zo'n 10 k) en nog 9 maanden afbetalen aan de auto.
Bedankt voor de pb. a.s dinsdag ga ik er op reageren. Straks sint vieren en weekend weinig tijd om het te doen. Maar dat snappen jullie vast en zeker maandag werken. Bedankt alvast voor de mail.s
Wij hebben alleen hypotheken, verder geen schulden. We hebben 1 huis dat we verhuren en ons eigen huis, beide woningen staan niet onder water.
Studieschuld, hypotheek. That's it. Alles wordt netjes afbetaald hier en nooit iets op afbetaling gekocht.
Ikzelf heb geen schulden. Mijn man heeft voordat hij mij kende noodgedwongen zijn huis per executie moeten verkopen waar hij een flinke restschuld aan over heeft gehouden, dat was 7 jaar geleden 40.000 euro (!) Nu is dat nog 22.000. Er wordt standaard maandelijks een vast bedrag voor betaald. We zijn getrouwd onder huwelijkse voorwaarden dus het zijn op papier niet mijn schulden.
mijn man heeft een schuld meegenomen uit zijn vorige relatie daar staat nu nog iets van 3000 euro open, maar word netjes per maand afbetaald we hopen het in april versneld af te kunnen lossen
In totaal rond de 3500 euro.. Het een en ander bij de belastingdienst, wat in termijnen wordt afbetaald. Bij de zorgverzekering van eigen risico. Auto afbetaling aan m'n vader. Alles wordt elke maand netjes afgelost en hoop er eind 2015 ver uit te zijn!
Ik heb een lening dankzij mijn ex, mijn man een flexibel krediet. Verder nog een kleine lening bij mijn schoonouders. Over 3 jaar is het grootste deel wel weg hoop ik...