Ik ben echt ten einde raad!

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 6 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Goeie morgen dames,

Sommige dames hier op het forum weten het misschien nog wel dat ik last van had groene stinkende afscheiding. Het is een tijd lang weg geweest, en nu sinds een paar weken is het weer helemaal terug. Ik heb het sinds ik ben bevallen, ben op een natuurlijke manier bevallen zonder pijnstilling.. Nooit geen borstvoeding gegeven. Alles is helemaal goed gegaan, alleen een inknip gehad.
    Het stinkt en het ruikt zuur en groen. Ziekenhuis/huisarts kan niks vinden. Ik had een zalfje van de huisarts gehad en toen was het weg. EINDELIJK dacht ik..... totdat.... Toen ineens was het weer terug:( Ze hebben alles al na gekeken. Inwendige echo meerdere keren zelfs. Uitstrijkje meerdere keren. Allerlei onderzoeken. Ze kunnen NIKS vinden.
    Ik moest ff mijn ei kwijt, en misschien dat iemand hier ook last van heeft?
    Ohja... ik heb ook bij m'n vagina overal pukkeltjes en ze jeuken... Ook dat blijkt niks te zijn zeg de huisarts.

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ben je al bij een gynaecoloog geweest ipv de huisarts?

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Zou toch eens aan een alternatieve manier gaan denken. Iets is er nietbin balans en soms staat de reguliere geneeskunde ook met de handen in t haar..

4. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

anticonceptie? Ik heb een tijdje de nuva ring gebruikt daar reageerde mijn lichaam heel heftig op kreeg enorm groene afscheiding. Toen ik stopte was het gelijk weer over.

5. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ik heb al verschillende gyn gehad. De 1 vertel weer iets anders als de ander...

6. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Maar dan zouden de dokters/artsen dat toch ook zeggen.
    Loop er al bijna 2 jaar mee...

7. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ik ben aan de pil, maar als ik m'n stopweek heb is het er nog steeds... Of gaat dat niet zo gauw over?

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nee doe staan daar vaak niet achter

Persoonlijk zou ik even stoppen met de pil.en accupunctuur gaan doen om je hormonen op orde te krijgen

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Misschien moet je eens precies op gaan schrijven wat je eet en kijken of het op bepaalde dagen erger is. Misschien gebruik je inlegkruisjes ( ik krijg die pukkeltjes van bepaalde soorten, ligt aan de lijm.) en vaginale douches blijken helemaal niet zo best te zijn..

Lastig zeg.. succes!

10. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    heb je al eens orale tabletten gehad voor schimmel?
    dat is het enige wat bij mij helpt.
    de ha heeft me die ooit eens gegeven nadat ik bij de gyn en al was geweest en er ook niks gevonden werd maar ik bleef jeuk houden.
    hij zei toen dat het ook uit de darmen kan komen dus dan is er daar niks te vinden..

11. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Als je zoveel afscheiding hebt, gebruik je vast ook inlegkruisjes, ik zou het in die hoek zoeken ook. In ieder geval of dat meespeelt. Zelf gebruik ik dagelijks inlegkruisjes (gewoon voor de zekerheid omdat ik bij inspanning weleens wat druppels urine verlies) en sinds ik ben overgestapt op wasbare inlegkruisjes broeit het veel minder. Als je wasbare geen fijn idee vindt, kun je ook kijken naar ecologische wegwerp, die zijn vaak ook minder broeierig.

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh wat vervelend voor je! ☹️ Welk zalfje heb je gehad en hoe lang is het weg geweest?

13. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wat lastig zeg! Ook gek dat de arts zegt dat het niks is; jij hebt klachten, dus is het iets!
    Ik zou als inlegkruisjes/maandverband inderdaad wasbare proberen, zodat het in ieder geval niet kan broeien. Je hebt ook wegwerp van katoen - bv Yoni - maar ik weet niet of dat niet broeit, volgens mij is de onderkant wel met plastic? Wasbaar is iig zeer ademend.
    Verder idd kijken of stoppen met hormonale anticonceptie helpt? Dat kan iig zeker invloed hebben!
    En misschien idd ook in de alternatieve hoek zoeken als je je daar goed bij voelt? Mijn moeder is bij een traditioneel chineze geneeskundige geweest met hormonale klachten, zij heeft er veel baat bij gehad. Ze kreeg dieetadviezen en accupunctuurbehandelingen. Zij had last van zeer zware menstruaties waar geen oorzaak voor werd gevonden.

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jemig wat vervelend :(

Ik heb eens een schimmelkuur moeten slikken die best lang duurde. Soms moet je iets van binnenuit bestrijden. Verder geen inlegkruisjes, vaginale shampoo enz. Katoenen ondergoed dragen. En wellicht toch kijken of die pil er iets mee te maken kan hebben? Het schopt toch je hormonen door de war wat misschien weer zijn effect geeft op andere gebieden.

Hebben ze je baarmoeder ook nagekeken? Of het daar niet vandaan komt?

15. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Bij t kruidvat verkopen ze katoenen inlegkruisjes van sanature.
    Verder zou ik stoppen met de pil die je slikt en even je lichaam bij laten komen.

Misschien inderdaad iets met je hormonen. Super vervelend. Weet niet waar je woont maar ken een goede accupuncturist voor dit soort dingen.

16. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik in jouw schoenen stond zou ik een bioresonantie-therapeut opzoeken. Sterkte, lijkt me heel vervelend.

17. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik loop zelf al jaren met schimmelinfecties en daarvoor kon de huisarts ook geen oplossing vinden. Zelf ben ik toen verder gaan zoeken in het alternatieve. Ik loop nu bij een diëtist/orthomoleculair arts en zij helpt met voeding en voeding-supplementen om de darmen weer rustig te krijgen.
    Wat jij hebt klinkt al een infectie en als het hardnekkig is dan is het niet makkelijk om weg te krijgen. De meesten van deze infecties komen vanuit je darmen. Ik zou als ik jou was op zoek gaan naar een goede alternatieve arts die je met deze dingen kan helpen. De gewone geneeswijze weet te weinig van zulke dingen af. Ik spreek uit ervaring ik heb alle artsen inmiddels wel gezien en niemand kon mij helpen.

Ps je kan me altijd even een inbox berichtje sturen, als je meer wilt weten.

18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.304
    10.272
    113
    Heb je de laatste tijd nog een antibiotica gehad? Hebben ze dat ook getest bij de huisarts?
    Tijdens de zwangerschap veel infecties gehad maar was niet altijd te testen Ik zou iets gebruiken voor een schimmelinfectie.

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Dit was ook het enigste dat bij mijn dochter werkte. Hebben ook eindeloos lopen rommelen met zalfjes. Laatst een orale pil gekregen in combi met een "gewone" koelzalf om de boel tot rust te brengen en dat lijkt goed te helpen

20. Sifra

Sifra Niet meer actief

Dit, zelf geen ervaringen mee, maar hoor van mensen in mijn omgeving wel goede ervaringen hier mee.

Deel Deze Pagina