Hallo Ik heb sinds vandaag last van steken in mijn buik. Zit onderin aan de rechterkant. Ik merk het vooral als ik even gezeten heb en dan weer opsta. Is het even een steek en dan terkt het weer weg. Als ik hard op die plek dus voel ik de steek ook. Het zit niet in mijn lies maar iets hoger. wat kan het zijn.
ik heb nu steken links:S had het ook rechts maar nu links, net alsof je teveel gerent heb,ken je die steken? Werd er zelfs wakker van!
Bandenpijn! Heb het een hele poos alleen rechts onderin gehad, en sinds gisteravond doet links zo nu en dan ook mee. Wees er blij mee, je weet dat er iets gebeurd! Ik ben er blij om, doet zeer zo nu en dan, maar geeft me een gevoel dat er iets gebeurd en het waarschijnlijk goed zit....
ik wou net een topic hierover openen maar zie dat er al eentje loopt... ik heb dus vandaag ook zoiets mee gemaakt... vanmorgen rond half 11 en net om 2 uur. Maar het was echt een hele hevige pijn, tussen mn lies en mn navel in zeg maar, ik werd echt helemaal zwart voor mn ogen , zweten en dacht echt dat ik flauw ging vallen. hield even minuut aan en zwakte vervolgens af. Ben hier best van geschrokken. kan ik ook met de banden te maken hebben? weet iemand dit? Liefs Muis
Hoi, Ik heb ook al een paar dagen last van steekjes aan de linkerkant. Het zit iets hoger dan mijn lies, en is niet zo pijnlijk, maar je vraagt je wel af wat het is natuurlijk Ik wist niet dat je bij 8 weken ook al last kunt hebben van bandenpijn? Oja, en zo heel af en toe heb ik ook een steekje in mijn vagina, raar he... Sunnyke