zoektocht naar een huis

Discussion in 'De lounge' started by mrien, Nov 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mrien

mrien Actief lid

Aug 24, 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds kort zijn we op zoek naar een huis maar ohhh wat is dat moeilijk zeg. Schijnbaar zijn we enorme zeikerds (of weten we gewoon erg goed wat we willen) Het wil maar niet lukken om ons stekkie te vinden. Eerst belgie werd uiteindelijk niets ivm de financiering. Nu op zoek in nederland maar nu kunnen we niets vinden naar onze zin.
    Zijn er nog meer die hier last van hebben.

Mocht je een huis te koop hebben staan van in het zoekgebied van Schoonhoven tot Oostvoorne (weet het is groot gebied) zet dan maar een linkje naar je huis neer hahaha

2. sannever

sannever Fanatiek lid

Jan 22, 2014
    1,788
    1,584
    113
    Female
    Thuis
    Neem eens een kijkje in Bergambacht,leuk dorp (groeit nog steeds),leuke winkelstraat,veel restaurantjes ,oa pannenkoekrestaurant en centraal gelegen.Ov is ook goed geregeld daar,je bent zo in Gouda,Utrecht of Rotterdam.
    Scholen zijn ook goed daar.
    Ik kom er zelf vandaan en mijn familie woont er nog steeds, het is dat ik ergens anders een koophuis heb anders wist ik het wel!
    ohja,langs de rivier zijn er veel strandjes te vinden,erg leuk in de zomer!

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Funda goed door gespit?
    Je hebt een aardig gebied, daar zou toch iets tussen moeten zitten.
    Anders bouwgrond en iets laten bouwen?

4. floraa

floraa Niet meer actief

Herkenbaar. Vriend en ik willen graag verhuizen (huur) omdat we graag een wasmachine en iets grotere keuken zouden willen. En we zouden graag een berging oid hebben voor onze fietsen. Maar het is zo moeilijk om iets te vinden wat leuk en mooi is, in een fijne buurt en betaalbaar. We hebben niet zoveel eisen, maar voorlopig blijven we toch maar in ons kleine appartementje.

Waardoor heb je tot nu toe niets kunnen vinden? Is er een wens die je zou kunnen laten varen of zou je het huis binnen 10 jaar bijvoorbeeld wel naar je eigen wens kunnen verbouwen ipv nu al?

5. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Rottedam ook goed? Heb een leuk appartement te koop staan ;)

6. floraa

floraa Niet meer actief

Nala010: Mijn vriend en ik zoeken in Rotterdam. Heb je een link? :D

7. floraa

floraa Niet meer actief

(mochten we ons droomhuis tegenkomen, overwegen we namelijk om te kopen)

8. Xellepel

Xellepel Bekend lid

Aug 28, 2013
    803
    0
    0
    Een huis is niet zomaar iets. Ik denk dat je echt zeker moet weten of je het wilt. Dat je geen spijt krijgt achteraf. Dus ik begrijp wel dat je kritisch bent.
    Alleen zijn er ook mensen die denken dat ze voor minder geld, meer kunnen krijgen. Dat wordt dan weer lastig.

Heb je een aankoopmakelaar? Misschien dat die je goed kan helpen?

9. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    PB! Alleen zie ik dat je nu wel een heel stuk groter woont als wat ik te koop heb staan haha

10. floraa

floraa Niet meer actief

Bedankt voor je PB! Jouw appartement is groter hoor, wij wonen nu op 55m2, dus weet niet waar je dat vandaan haalt :p

Je appartement ziet er heel leuk uit, wij willen alleen graag iets meer in de buurt van CS/Blaak blijven. Hopelijk vindt je een koper!

11. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Wat zijn zoal jullie eisen? Oppervlakte, aantal kamers? Ons huis gaat binnenkort in de verkoop, wie weet.

12. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Ik dacht in je oude berichten iets te lezen, ik zal wel weereens scheel hebben gekeken :D

13. mrien

mrien Actief lid

Aug 24, 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oppervlakte zo rond de 100 m2 3 slaapkamers. Plaats maakt niet zo heel veel uit in dat zoekgebied. Maakt ook niet zoveel uit als er nog iets aan gedaan moet worden. Zolang het maar geen complete renovatie is want daar hebben we geen tijd voor.

Funda hebben we al flink doorgespit. Dan denken we iets gevonden te hebben maar valt het in het echt tegen.

14. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

Sep 11, 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Ja we zijn 2 jaar lang op zoek geweest naar een koopwoning, en we woonden op dat moment in een super klein huisje ter overbrugging wat verschrikkelijk was.

Maar na al het zoekwerk en heb echt duizenden woning gezien en vele bezichtigingen gedaan, toen we op het laatst de laatste woningen gingen bekijken (anders nam ik even een paar maandjes rust) toen reden we langs een huisje en die is het geworden! en het mooie is het was de aller eerste huis die wij toen hebben gezien, maar wouden niet gelijk de eerste kopen dus zijn we verder gaan zoeken hahaha
    Hadden we het maar gedaan, dan hadden we 2 jaar niet hoeven te klooien in dat kleine huisje en was ik niet 25 kilo aangekomen van de stress, hahaha:D:D:D

Wij hadden ook een ontzettend groot zoekgebied, friesland, groningen, drenthe, de polder, zelfs duitsland en eventueel overijssel.

15. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    TS ik ga je pb-en

Share This Page