Tcoh even een vraagje...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Juli85, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Hallo,

misschien kan iemand mij antwoord geven...

Ik heb na mijn idee donderdag op vrijdag nacht een vmk gehad...
    Donderdag al bruin sluim en 's avonds begon het een beetje te bloeden en vrijdagochtend heel veel bloed in mijn maandverband die ik voor de zekerheid had voor gedaan.
    Vanmiddag was het bloeden bijna weg en nu is het weer wat erger geworden.

Vrijdag ben ik naar de HA geweest en het is nog niet zeker of het inderdaad een vmk is (alhoewel ik denk van wel) en moet a.s. vrijdag weer heen en als het bloeden is gestopt moet ik een echo laten maken bij de vlos of in het zh.

Ik mocht ook direct door naar de gyn en curettage maar heb liever dat de natuur het werk doet want er werd mij gezegd dat je er verminderd vruchtbaar van kan raken.

Nou wilde ik graag weten of het inderdaad waar is dat je vermindert vruchtbaar kan raken door de curettage en hoe lang dat bloeden kan duren...bij mij lijkt het een beetje op ongi en snap er helemaal niks meer van, dit ook omdat ik wel positieve testen heb gehad begin vorige week. Was ook misselijk tot aan donderdag en had zere borsten en nu nog een beetje. Heb wel erge buikpijnen e.d. gehad...

Voel me momenteel heel erg onzeker...eigenlijk weet ik gewoon zeker dat we doorgaan naar ronde 6 maar diep van binnen hoop ik natuurlijk dat het goed zit...

Misschien kan iemand mij antwoord geven op mijn vragen?

2. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    He wat naar..

Volgens mij kun je niet verminderd vruchtbaar worden van een curettage. Maar er is wel het risico dat je verklevingen krijgt en dan wordt het wel wat moeilijker om zwanger te worden. Ik heb daar ook te licht over gedacht. Dacht echt dat het allemaal wel mee zou vallen en heb destijds voor een curettage gekozen. Bij mij zijn dus wel verklevingen ontstaan die een paar maanden terug verwijderd zijn. Hopelijk is het nu goed maar die uitslag weet ik pas over een paar dagen. Ik ben dus bijna een jaar verder en het is nog niet zeker of het ooit weer gaat lukken.. dus mijn advies is nu aan iedereen om of de natuur z'n gang te laten gaan of te kiezen voor die pillen.

Sterkte!

Deel Deze Pagina