Ik heb besloten een bakfiets te gaan kopen! Mijn voorkeur gaat uit naar een cangoo bakfiets (elektrisch), heeft iemand ervaring met een bakfiets van Cangoo?? Zijn het kwalitatief goede fietsen?? Misschien ook iemand ervaring met de elektrische variant?? Hoe is de ondersteuning, maakt deze geluid/lawaai?? Kan bijna geen reviews vinden van deze fiets, dus ben heel benieuwd naar ervaringen met dit merk!!!
Ik heb sinds een aantal weken de Troy 6-speed Nexus e-bike. Troy is het goedkopere merk van Cangoo volgens mij. Ik ben zeer tevreden over de bakfiets, en ook heel erg blij met de trapondersteuning. Hij maakt wel wat geluid/lawaai, maar ik stoor mij er niet aan. Sinds ik de bakfiets heb laat ik mijn auto eigenlijk altijd staan, maar dit komt wel doordat het een e-bike is. Vanmorgen heb ik de grote boodschappen ermee gedaan en had op de terugweg aardige wind tegen, dus dan is het erg fijn dat je niet zo hard hoeft te trappen. Ik vind de ondersteuning dus super, je kan zelf instellen hoe hoog je hem zet. Kwalitatief vind ik het ook een hele mooie fiets. Erg fijn dat de fiets zo'n breed stuur heeft, dat maakt het sturen makkelijker. Ik heb deze fiets Bekijk bijlage 388610
Ik ben een groot fan van bakfiets.nl een tweewieler... en trapondersteunig super ding. Kangoo lijkt mij kwalitatief niet zo erg goed.
Wij hebben nu drie jaar een cangoo bakfiets (zonder trapondersteuning: vonden we te duur) en hebben er nog steeds heel veel plezier van!