Beste allemaal, Ik heb 29 juni mijn laatste pil geslikt. Kreeg zondag 6 juli wat slijmvlies en maandag en dinsdag wat helder bloedverlies. Maar lang niet zoveel als met mijn menstruatie! Op dinsdag 8 Juli heb ik nog gemeenschap gehad. Ook heb ik een aantal ovulatie testen gedaan.. Zie bijgaande foto.. Zit ik door die bloeding nu net in een nieuwe cyclus of zou die bloeding een innesteling geweest kunnen zijn? Heb veel last van rommelend darmen wat dunnere ontlasting, misselijk en wat krampjes moet zeggen die zijn wel minder geworden.. nu sinds gisteren een beetje afscheiding.. Wie kan me beetje helpen Hoe het nu zit en wanneer ik wat het beste kan doen
Je bent net gestopt met de pil dus je lichaam moet even op adem komen Ik zou deze cyclus even laten voor wat het is,denk dat ovulatie testen nu niet zoveel zin hebben tenzij je er kapitalen aan wil uitgeven.
Net als jij ben ik pas net gestopt met de pil en dan kan je eigenlijk nog vrij weinig tot niks van je cyclus zeggen. Kan maar zo zijn dat je eerste echte ongesteldheid pas over 4 maanden komt. Je lichaam moet nog ontwennen en dat kan wel even duren (hoeft niet). De bloeding die je net na het stoppen van de pil hebt gehad is een ontrekkingsbloeding en sowieso geen menstruatie. Op 9 juli geen ovulatietest gedaan? Kan natuurlijk zijn dat ie toen net donkerder was, maar valt nu eigenlijk niks meer over te zeggen. Enige wat je kunt doen is afwachten en evt over ongeveer 2 weken een keer een testje doen.