Hallo allemaal, Ook wij zijn natuurlijk al een beetje aan het nadenken voor een naam voor de kleine spruit. Vooral omdat we de namen graag voor beide willen weten voor we weten of het een jongen of meisje is. (voor het geval ze het fout hebben, dan heb je er tenminste wel serieus over nagedacht) Nu hebben we een zoon en een dochter, Jayden en Senna. We zitten nu te denken aan Anouk voor een meisje en Thomas (of misschien Lucas daar twijfelen we nog aan) voor een jongen. Vinden jullie dat deze namen bij de namen van onze kinderen passen?
Nee, ik vind het niet passen maar dat vind ik van Jayden en Senna ook al. Het maakt dus niet meer uit...
Ik vind Jayden en Senna wel passen. In beide zit een a en beide zijn 2 lettergrepen. Anouk en Thomas vind ik wel weer erg nederlands. Je hebt speciale apps hiervoor. Even googlen op bijpassende voornaam.
Jayden en Senna vind ik bij elkaar passen en super leuke namen trouwens Maar Anouk en Thomas vind ik er totaal niet bij passen en erg nederlands
oke, nou dat lijkt me duidelijk, wel jammer dat sommige van jullie jayden en senna niet bij elkaar vinden passen, terwijl ik dat juist zo leuk vind samen.hebben jullie nog tips voor namen die dan wel zouden passen?
Brandon Calvin Dean Devin Giovanni Ivano Delano/Dylano Jamie Kyano Liam Milan Mika Nando Quinten Ryvano Sylvano Tiago Wesley Jessey Xavi Alicia Alissa Britney Chayenne Desny Danieck Evi Fay Fayen Ivana Isa Jarissa Jaleesa Kyana / kyara Kyara Lynn Lana - Lyna Alana Mila Naomi Romy
Thomas en Anouk vind ik inderdaad ook niet zo goed passen. Maar als jullie het mooie namen vinden, gewoon doen! Overigens vind ik Jayden en Senna wel bij elkaar passen. Andere optie voor namen: Tess Lynn Jill Lizzy Fay Fem Demi Britt Dewi Loïs Dani Levi Finn Liam Max Tygo Ryan Dean Xavi Mason Kyan Timo Keano Ravi Kai Raf Kian Vigo
ik vind dat namen vanzelf bij elkaar gaan passen en het zijn ook ieder toch identieke personen die later hun eigen leven gaan leiden wie weet past de naam van de eventuele partner er dan ook wel niet bij ( vinden sommige dan) maar het gaat erom dat jullie de naam mooi vinden en als je dat vind zou ik het gewoon doen. ik vind de namen van je kinderen leuk en de namen die je nu hebt bedacht ook
Ik vind luca inderdaad ook heel erg leuk, alleen heet de zoon van een van mijn vrienden ook zo. En dat de namen vanzelf bij elkaar gaan passen is ook waar natuurlijk.
Ik vind Jayden en Senna wel heel goed bij elkaar passen. Marco Borsato trouwens ook : hij heeft een zoon Senna en een dochter Jada (bijna dezelfde uitspraak als Jayden) Anouk en Thomas/Lucas vind ik een heel ander genre naam, dan de namen van je andere kindjes. Misschien : Tyler : tajler Ronin Xander Collin Lewis Connor Nikai Milo Iva Caja - Kaja Liva Nika - Nike Reza Mila Noa Nia
Luca zou ik niet doen,dan heb je Jayden,Senna en Luca en de kinderen van Marco Borsato heten Jada, Senna en Luca. Het is dan wel niet je bedoeling om hun na te doen maar toch..ik weet niet
Dat is zeker niet de bedoeling nee. Ik heb trouwens ook nooit geweten dat zijn kinderen bijna dezelfde namen hebben als die van mij haha. Hij maakt goede muziek, maar om de kinderen nou te vernoemen naar die van hem, nee dat gaat echt te ver haha.
Leuk Jayden & Senna Ideetjes: Vince Dex Ferron Lennon Lennox Collin Dean Dani Fender Morris Mika Liam Milan Otis Quinn Ryan Tristan