De naam blijft hangen Ik ga hem voorleggen vanavond . Mn man keurt tot nu toe alles af. Ik ben ook gek op de naam aiden ( afgekeurd en idd past ook net niet bij ons). ik vind namen met ee zo mooi en kon tot nu toe nog niets vinden.
Ik sluit me bij mijn voorgangers aan: het is een voor mij onbekende naam, maar ik vind 'm niet raar/vreemd/gekunsteld. Ik zeg doen! Succes!
Nog nooit gehoord, dus volledig onbekend voor me. Maar vind het ook geen rare naam om te lezen of te horen.
Oeps...een jongensnaam. Dacht echt een meisjesnaam, zou wel komen omdat ik jongesnamen voor een meisje erg leuk vind Maar idd een leuke naam voor een jongen ook.
Oh ok. Omdat Hayden wel voor beide gegeven wordt. Ken een meisje die hayden heet. Dus dacht Hedin ook
hmm, ik dacht: jaaaa leuke naam! maar toen las ik dat het voor een jongen was. voor mij klinkt het echt als een meisjesnaam, net als de meisjesnaam Elin. mijn gevoel zou ook kunnen komen omdat er vroeger een meisje bij mij in de klas zat die Hedy heette. voor een jongen vind ik het dus wat minder. Dan zou ik eerder voor Odin gaan, klinkt in mijn oren mannelijker.