Het valt me de laatste tijd op dat ik me steeds sneller verslik. Ik verslikte me vrijwel nooit, en nu dus steeds vaker! Ik krijg hier steeds vaker commentaar op de manier waarop ik drink, als ik me verslik, maar daar is dus niets aan veranderd. Ik verslikte me net zelfs in de 1e slok drinken die ik nam! Ik vraag me dus af of het aan de zwangerschap kan liggen, hebben andere zwangere dames dit ook? Weet iemand hier meer over?
Ik heb dit ook heel erg. Soms zo erg dat ik rood aanloop. Ook alleen tijdens de zwangerschap. Waarom dat het alleen tijdens de zwangerschap is, is mijn????? Ik heb wel eens rare situaties meegemaakt...
Hoi, Ik ben nog heel pril zwanger, maar waar ik last van heb is ook zoiets dat volgens mij niet veel voorkomt. Een globusgevoel in mijn keel. Dat is een gevoel dat er steeds een slijmpropje zit. Super irritant! Ik heb gelezen op internet dat dit bij een veranderende hormoonhuishouding bij zwangerschap kan voorkomen. Nu moet ik zeggen dat ik het tegen mijn menstruatie ook wel had, maar in mildere vorm. Dat verslikken lijkt me doodeng! Dan heb je ook geen zin meer in dat colaatje........ Groetjes Patricia
Je banden verslapen onder invloed van de hormonen, misschien doen de banden in je keel ook wat mee? bij mij ging mijn knie meedoen.. En ik moest eerder kokhalzen. Achterin tandenpoetsen was een crime.
Ja ik verslik me ook regelmatig, sta dan te hoesten en te proesten boven de wasbak, ondertussen pogingen doen om lucht naar binnen te happen... echt vervelend is dat! Heb het nu sinds twee weken ofzo Ook gewoon als ik even slik zonder wat te drinken
Ja ik verslik me dus ook weleens in mijn eigen speeksel, dat is ook heel irritant want dat verwacht je niet, je bent immers niets aan het eten of drinken. Het is ergens wel een 'opluchting' dat meer vrouwen dat tijdens hun zwangerschap hebben gekregen, want dan hoop ik dat het iets tijdelijks is. Het gevoel iets achterin mn keel te hebben heb ik ook heel soms, maar het verslikken vind ik vooralsnog een stuk vervelender!