Hi! Ik wil morgen naar Artis... iemand een idee of dit goed te doen is nu? Ik dacht, het kan vast omdat het vooral buiten is?
Hoe "bang" ben je? Wmb was het aardig te doen een paar weken terug. Alleen de toegang tot de speeltuin was echt niet oké. Heb je een tijdslot gereserveerd dan voor morgen?
Ja. En kaartjes gekocht die nog een paar maanden geldig zijn. Ik ben wel redelijk strikt en bangig, waardoor we nog amper iets doen. Dus ik wilde een 'veilig' uitje. We wonen zelf in regio Amsterdam dus al in de brandhaard zelf zeg maar.
Ik ben vandeweek ook geweest en het was echt rustiger dan een paar weken geleden op zaterdag! Ook de speeltuin was nu oké.
Wij zijn gisteren gegaan maar ik vond het wel druk.. vooral de binnenverblijven hebben we wat vermeden. Wel ruim boven de 30 personen per verblijf binnen.
Mijn ervaring is dat je makkelijk de wat rustigere delen op kunt zoeken. Het begin en bij de olifanten is altijd erg druk. Maar daarna waaiert het uit. De speeltuin bij de 2 cheetahs is vaak erg druk. Die vermijd ik gewoon. Is die horeca trouwens wel open nu? Of alleen afhaal? Ik was zelf het laatst paar weken terug en vond het heel prima te doen. Ga regelmatig (jaar kaart). Maar zoals al gezegd is het nu wel herfstvakantie en ook nog vrijdag. Ik verwacht dat het aardig druk zal zijn. Lekker snel doorlopen meer naar achteren dus.
Dit was mijn eerste keer Artis in lange tijd dus wie weet was het voor daar superrustig maar vond ik het best druk. We hebben inderdaad rustige delen opgezocht. Het systeem met 1 richtingverkeer werkte niet zo voor ons maar dat mag denk ik vooral aan ons richtingsgevoel. Iedereen droeg mondmaskers binnen. Vond dat fijn! Horeca is gewoon dicht maar je kan op veel plekken afhalen. Dat was prima