220v

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Moon77, Feb 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Hallo dames,

Ik heb een stomme vraag. Ik kwam zojuist met mijn hand tegen een onbeschermd stopcontact aan en kreeg een schok. Nu ben ik (nog) niet zwanger, maar had eergisteren en gisteren een knalpositieve ovulatietest en kreeg gisteravond ook ovulatiepijn.
    Mijn eisprong heeft dus als het goed is gisteravond of vannacht, in ieder geval niet lang geleden, plaatsgevonden.
    Is zo'n schok van 220V dan schadelijk voor een eventuele bevruchting? Kan het schade toebrengen aan het vrijgekomen eitje en de ronddartelende zaadcellen?
    Heb eindelijk mijn eisprong gehad deze cyclus (vandaag dag 34) en er voor mijn gevoel alles aan gedaan en dan krijg ik dit. Ben meteen een beetje ongerust of mijn kansen verkeken zijn :(.

liefs,
    Moon

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo Moon77.

Ik kan niet zeggen of het kwaad kan. In de zwangerschap kan het geen kwaad.
    Zou het wel kwaad kunnen zal het waarschijnlijk niet tot een bevruchting leiden. En zou er iets mis zijn hierdoor met het vruchtje, kan het eindigen in een miskraam.
    Maar of het kwaad kan weet ik niet.
    Dus wie weet is dit wel een goede ronde geweest!
    Afwachten, succes!

Groetjes Ineke.

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Hallo Ineke,

Bedankt voor je reactie! Ja, daar ben ik dus ook bang voor...of geen bevruchting of dat het dan alsnog mis zal gaan.
    Het wordt inderdaad wachten....blegh.

liefs,
    Moon

Share This Page