Hallo, Ik ben dit forum gestart omdat ik graag met meiden zou willen kletsen die net als ik ook dun baarmoederslijmvlies hebben/hadden en wat jullie ervaringen zijn. Mijn bmsv is 4mm en door medicijnen nu nog niet verder gekomen dan max. 5,8 mm een keer. Dit is veel te dun. Heb al een hysteroscopie gehad en hieruit bleek dat ik geen verklevingen heb. De volgende cyclus ga ik beginnen met spuiten van Puregon en daarna een 1e IUI-poging. Hopelijk gaat dat wel helpen. Ik heb al progynova gehad, maar dit bleek nagenoeg niet te helpen. Helaas. Dus nu hopen dat de Puregon aan gaat slaan (maar eerst maar eerst ongesteld worden, wat maar niet komt, door het gebruik van Duphaston ). Wat zijn jullie ervaringen met dun baarmoederslijmvlies? Of ben je er misschien toch zwanger door geraakt? Graag hoor ik van jullie!
Hoi Ploon, Ook hier heel dun bms en tot nu toe niks wat helpt.... Mijn zoontje komt uit een zwangerschap van 4,9 mm en mn spontane zwangerschap (die helaas mis is gegaan) is ontstaan met 4,8 mm Ik ben nog nooit boven de 5 uitgekomen... Ik weet dat ze in het zh eigenlijk onder de 6 niks doen, maar er moeten uitzonderingen gemaakt worden natuurlijk. Ik hoop dat jij ook een uitzondering bent en snel zwanger mag raken! Succes!