Hallo allemaal, Ik zit een beetje in mijn maag met het volgende. Elke keer na mijn eisprong begin ik meteen bruine afscheiding/bloed te verliezen. Het is zo erg dat ik deze twee weken niet door kom zonder tampons. Het wordt steeds erger tot ik ongesteld ben. Ook na geslachtsgemeenschap is het een groot bloedbad, dit is zo lastig want het weerhoud mij om seks te hebben. Ik ben in het ziekenhuis geweest voor onderzoek en daar konden ze niets vinden en denken ook niet dat het een zwangerschap in de weg zit. Wij zijn nu al 1,5 jaar bezig en de moed zakt een beetje in mijn schoenen. Heeft iemand last van hetzelfde probleem? Of heeft een positieve ervaring en is ondanks toch zwanger geworden?
Hoe weet je zo zeker dat je een eisprong hebt vlak voor het bloedverlies? Het kan ook zijn dat je eisprong eerder was en je gewoon lang ongesteld bent. Of je hebt misschien geen eisprong omdat er iets anders aan de hand is gezien al dat bloeden? Ik had namelijk vroeger menstruaties die 2 weken lang duurden en ik bloedde heel hevig.
Hmz, vreemd. Ik zou het laten nakijken want als je veel bloedt, is een innesteling misschien onmogelijk zonder hulp.
Dat heeft ze al gedaan dus.. Jeetje wat lijkt me dat vervelend zeg!! Ik kan me voorstellen dat je dan ook minder zin hebt.. Ik heb er nog niet eerder over gehoord, ik hoop dat andere meiden je kunnen geruststellen.