Te duur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mini Shopaholic, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Ik geef hem niks zodat hij langer in 1 maat zit ;)

Nee maar serieus ik koop van alles. Hij heeft h&m broeken van 15 euro, Mexx broeken van 35 euro maar ook vingino broeken van 60 euro. Het is mijn keus om dat te kopen en kapot is pech. Ik zou nooit boos op zoon kunnen worden om zoiets.

Laatst had hij een nieuw shirt aan naar het kdv. Daar krijgen ze tussen de middag een biologische maaltijd. Hadden ze iets van pasta gegeten. Je raad het al, ik kreeg de vlekken niet meer er uit. Kon het shirt van 35 euro weg doen. Ik baalde wel een beetje, maar het is mijn eigen schuld. Ik trek een nieuw shirt aan naar het kdv.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Buiten dat je het wel of niet mooi vind heeft niet ieder kind een makkelijke pasvorm.
    Mijn zoon heeft een hele lastige vorm, erg korte benen, dikke buik.
    Ik heb al 1 miljoen broeken geprobeerd maar niks zit ok behalve noppies en vingino.
    En ja, dan moet ik slikken als ik weer voor 4 broeken 200 euro moet afrekenen maar het zakt tenminste niet van zijn kont. Maar goed, hij zit wel al bijna 1,5 jaar in 1 maat dus dat maakt het wel prettiger.

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Zo wat een kapsones in dit berichtje.

Dus als je een bod gedaan hebt op een leuk broekje waar toevallig een merk op staat had je maar een merkloos exemplaar uit moeten zoeken?

Niet iedereen kickt op merken. Ik heb hier zowel zeeman als merk in huis. Niets mis mee. Zeker de kleintjes hoeven helemaal geen dure kleding. Een zucht en ze passen het niet meer. Kans om te slijten krijgt het niet.

Iemand zei net iets over kindjes met gucci jassen.. Nee dat snap ik ook niet. Hier zie ik regelmatig kinderen lopen in outfits van 100erden euros. Voor dat geld had je een dag minder kunnen werken en je kids meer kunnen zien opgroeien.

Maar andere zijde, soms misschien wel vaak zijn het ook wel bijstandsmoeders die pronken met hun kids en ondertussen de hele week rijst eten want meer is er niet... Die ken ik ook.

4. Mini Shopaholic

Ja dat is zo. Hou is het met je ventje? Heb altijd je blog gevolgd en hoop dat alles goed gaat!

5. tuc

tuc Niet meer actief

Dat klopt idd, ik heb dat probleem met mijn dochter..die kan alleen de super skinny broekjes van name-it aan anders is het geen gezicht..gelukkig zijn die wel wat goedkoper dan vingino.:D

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Gewoon lekker kopen en aantrekken wat je mooi vind.
    Mijn jongste heeft vandaag een gevoerd broekje van de zeeman aan maar daarbij ook een Armani jas.
    Ik koop van alles hoor, merk, non-merk en soms ook tweedehands.
    Gewoon wat ik mooi vind.
    Was de pasta met tomaat? Ik krijg die vlekken soms alleen maar eruit in de zon. Ook oude vlekken. Dan leg ik het gewoon in de kast tot de zon goed schijnt en dan hang ik het buiten in de zon. Is echt wonderbaarlijk hoe snel de vlekken er dan alsnog uitgaan.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    We vieren volgende week zijn 2e verjaardag :D.... Nog wel veel zorgen en nasleep dus we zijn er nog lang niet

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ha die passen mijn dochter ook goed (gelukkig is het twee keer per jaar uitverkoop). Maar ze heeft ook erg veel 'enkelbroeken'...

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier het zelfde als sidmick.

Maar nieuw vind ik ze te duur dus koop ik ze via mp.

Laatst 2 broeken gekocht vm vingino puntgaaf leken wel niet gedragen voor 25€ incl verzendkosten.
    Dus ik zou er wel 35€ voor betalen.

10. Mini Shopaholic

Wat fijn om te horen dat jullie volgende week zijn 2e verjaardag vieren! Ik weet nog wel dat wij deels samen zwanger waren en misschien daarom ik het zo heftig vond. Ik weet nog heel goed dat ik het zelfs met mijn aanstaande er over heb gehad. Hoe oneerlijk het was dat jou zoon zo moet vechten.

Ik snap dat er veel zorgen zijn en de nasleep zou nog wel even duren. Wanneer wordt hij officieel genezen verklaard?

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Over een half jaar. Hij zal helaas komend jaar iig nog 1x per maand een dag opgenomen worden voor behandeling.
    Maar goed, Het is zoals het is.....

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Dat durf ik dan weer niet aan omdat de modellen zo verschillend vallen dat hij ze qua breedte niet allemaal past helaas

13. Mini Shopaholic

Heftig. Dan hoop ik dat het half jaar heel snel om is en hij dan helemaal genezen wordt verklaard. En dat hij maar een gezond eigenwijs peutertje mag worden, waar de enige zorg is hoe hij het minst zeer doet tijdens zijn ondeugende avonturen!

Ik wens jullie heel veel liefde, geluk en gezondheid! Dat hebben jullie wel verdiend!

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier Armani en Diesel broeken uit Turkije haha. Maar ze zijn supermooi.

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja is het ook hoor maar ik kan ze nieuw echt niet betalen dus moet die gok maar nemen pas ik ze niet dan verkoop ik ze door:)

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik vind dat je er zelfs belachelijk weinig voor vraagt. Hier een grote fan van Vingino en echt niet dat ik ze voor zo goedkoop weg doe. Zeker niet als ze amper zijn gedragen. Ik vind het leuk om mijn geld uit te geven aan merkkleding voor de kinderen en vind ook gewoonweg dat de pasvorm beter is en de kleding er leuker uit ziet. Maar zo heeft iedereen een andere smaak en besteed hij zijn geld ergens anders aan uit. Daar is toch niets mis mee.

17. bo75

bo75 Actief lid

17 mrt 2012
    305
    0
    16
    alle puzzelstukjes bij verschillende artsen bij el
    Zuid-Holland
    #77 bo75, 23 jan 2014
    Laatst bewerkt: 23 jan 2014
    Nee, maar dan moet je niet naar doen tegen de verkoper als die wel een marktconforme prijs handhaaft. En ik heb vaak juist het idee dat mensen die onzinbiedingen doen op merkspullen stiekem wel degelijk kicken op het merk. Vestje van Mim-pi loopt op MP minder storm dan vestje van de Hema en ik tref altijd van die figuren op MP aan die voor het vestje van Mim-pi net zoveel bieden als voor het vestje van de Hema en inderdaad mij een mail sturen met een heel verhaal over waarom ik maar akkoord moet gaan (o.a. omdat zij niet om merk zouden geven ...).

En jouw opmerking over het een dag minder werken i.p.v. merkkleding vind ik veroordelend en naar. Daar spreekt wat mij betreft pas kapsones uit naar vrouwen die werken (en merkkleding kopen). Kennelijk in jouw ogen een verkeerde combinatie. Leven en laten leven zou ik zeggen. Als jij geen merkkleding wil prima. Het enige dat ik zeg is dat ik het niet vind kloppen van mensen die zgn. geen merkkleding willen maar dan wel onzinbiedingen doen. Wees dan eerlijk dat je het wel wil hebben maar tegen een flutprijs. Ik geloof er niet zo in dat je dat ene broekje zo leuk vind en dat het maar toevallig is dat het merk is. En al zou het zo zijn, zodra je dan wel doorhebt dat het merk is dan moet je niet pissed zijn dat je het niet kunt kopen voor hetzelfde bedrag als een Hema broekje. Zou wat zijn zeg als ik naar de garage ga en zeg dat ik de Mercedes wil tegen de Suzuki prijs, want ja het gaat mij niet om het merk. Daar gaat het de garage wel om hoor.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik koop nooit kleding op mp maar laag bieden is natuurlijk hun goed recht. Wanneer je met een kletspraatje iets goedkoop kan krijgen, vooral proberen.

En dan niet boos worden als verkoper, dan moet je maar geen merkkleding kopen met het oog op een goede opbrengst op mp.

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Dat is de reden dat ik altijd een "vanaf prijs" erbij zet.
    Dan voorkom je dit soort gedoe en irritaties.

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Vind dat je op zich geen rare prijs vraagt voor je pakketje kleding.

Ik persoonlijk zou het er niet aan uit geven. Heb niks met merken en koop voor hetzelfde geld liever een groter pakket kleding van een 'minder' merk (hema ofzo) Zeker in de kleinere maten. Kinderen zijn niet erg netjes op hun kleding (de mijne niet in ieder geval) als ze nog zo jong zijn.

Deel Deze Pagina