Hallo verloskundigen, Ik heb afgelopen maandag een inwendige echo gehad, daar was een blaasje/holte te zien in baarmoeder. Nu heb ik vermoedelijk rond 7 november een mogelijke eisprong gehad. Komt dit overeen met een zwangerschap, waarvan er alleen nog een blaasje te zien is en vanaf hoeveel weken kun je meer zien? Op het moment van de echo zou ik 3,5 week na mijn eisprong zitten. Test gaf nog nega aan. De gyn zei dat dit een ovula nabothi was maar die komen toch alleen aan de buitenkant van een baarmoeder voor? of is dit onjuist. En komen er wel vaker blaasjes of holtes voor in de baarmoeder? Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen want zit best een beetje in de stress hierdoor. Zou t nou wel of niet raak zijn, Liefs van Linda
Hai ja dat klopt maar ik zat nog met een paar vragen dus vandaar heb ik m op deze manier neergezet, ik had ze toen al gesteld maar denk niet dat je mijn antwoord toen nog gelezen hebt. Vroeg me af of het overeen kan komen met de lengte waarin ik zwanger zou kunnen zijn, dit is of 3,5 week of 1,5 a 2 weken en ik wou ook graag weten of de ovula nabothi ook in de baarmoeder zelf voor kan komen? Ook als je niet meer antwoord, iig bedankt! Liefs Linda