beetje genante vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Latifatje, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

men vraagje ik had gisteren een doorschijnende afscheiding zo waterig en vandaag is het wit en plakkerig is dit normaal?
    hoe weet je nu wanneer je vruchtwater verliest men baarmoder is helemaal gesloten kan je dan vruchtwater verliezen?

2. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Hallo latifatje

Ik ben erg benieuwd want heb zelf ook al weken waterige afscheiding (zegt de vk) het kan als water zjn.
    Loopt me ook zo weg onder het lopen of ineens zo op de bank of direct na het plassen bij het opstaan van de wc. Erg vervelend vind ik dit.

Maar de vk zei echt dat het om afscheiding ging en dat vruchtwater zoet ruikt. Ja heb natuurlijk niet geroken. Ga vanmiddag weer vragen tijdens mijn afspraak.
    laat het je weten als het wat anders is.

3. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

ja bij mij loop het er niet echt uit maar als ik veeg ofzo snap je .nu is het plakkerig wit achtig dus zal wel niets zijn

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Is gewoon afschijding .
    Vruchtwater plakt niet

5. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    witte slijm maak je altijd aan.
    ook als je niet zwanger bent..
    O.a Cervix slijm.

Dat is nodig om je baarmoeder goed dicht te houden in de tijden dat je niet vruchtbaar bent.
    En wanneer je eisprong hebt is t waterig.
    en n reden kan zijn dat t er veel zit is omdat je 9 maanden niet n eisprong krijgt en dus ook geen waterig slijm zal hebben maar wat plakkeriger.

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Heb het ook! Is gewoon vaginale afscheiding het heeft allerlei functies. Heb het ook als ik niet zwanger ben. Moet hier ook wat vaker dan normaal me ondergoed verschonen ;) hehe

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ben vanaf week 33 zelfs inlegkruisjes gaan gebruiken was echt veel afscheiding.

8. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    He dames

loop hier ook steeds met inlegkruisjes maar dat is volgens de vk weer niet goed voor eventeule schimmelinf. maar ja als ik weg ga wil ik niet voor verrassingen komen. Het loopt mij namelijk wel weg als water. En het plakt niet. Maar ja zal wel zo horen.

Fijn om te horen dat je dan niet de enigste bent want over deze onderwerpen hoor je eigenlijk nooit iemand.

9. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    @Manny, je kunt van dat goedkope maandverband kopen. Daar zit geen plastic laagje onderin en dat "ademt" dus wat de kans op een infectie verkleint.
    Lijkt op kraamverband maar dan kleiner.

10. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    T was bij mij trouwens eerst ook plakkeriger dan nu, nu is t echt waterig vooral. Maar schijnt echt normaal te zijn.
    Dat waterige had ik bij mn eerste alleen veel later pas!

11. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    o dank je wel zal direct een paar pakken inslaan :)
    want dit is natuurlijk geen pretje

12. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    ik denk niet dat het vruchtwater is, dt merk je echt wel als dat vruchtwater is

Bij de bavallingen van mijn dochter en zoon, had ik beide eerst gebroken vliezen dus, vruchtwater verlies, en dat voel je echt wel dat het zover is zeg maar

13. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    het is normaal dat je nadat je de 20 wkn bent gepasseerd je plasjes afscheiding verliest. Heb het met beide zwangerschappen gehad. Je mag in elk geval geen maandverband of inlegkruisje met plastic dragen ivm infecties. Ik gebruikte toen de maandverband van de lidl, goekoop en was echt alleen van papier

Deel Deze Pagina