Zoals de titel al aangeeft, ik heb gister te enthousiast geboden op vakantieveilingen, ik heb niet eerst gekeken wat en waar het was.... Vandaar, wie wil goedkoop uit eten in Apeldoorn bij Mangu, onbeperkt tapas eten voor 2 personen voor 35 euro, het bedrag wat ik heb geboden. Administratiekosten neem ik voor m'n rekening. Omdat het een waardebon is via e-mail kan ik me voorstellen dat mensen wat huiverig zijn om over te nemen, daarom wil ik adresgegevens uitwisselen om wat meer zekerheid te geven.
ik zou voorstellen dat iemand het komt halen bij je, dan hebben ze meer zekerheid. Of jij het nu uitprint of degene die gaat, dat maakt natuurlijk niks uit.
zo nieuw ben ik idd niet, geweldig altijd die positieve reacties. Ben hier onderhand al bijna 5 jaar, eerst onder een andere naam. Omdat er altijd zo negatief op alles en iedereen gereageerd wordt, ook al heb je de beste bedoelingen, reageer ik nergens op, lees ik alleen mee. Maar mocht iemand serieus interesse hebben, dan hoor ik het wel, en anders: reageer dan niet
En ook al is iemand nieuw boeiend. Zullen vast mensen zijn die wel interesse hebben. En btw niet iedereen stelt zich voor en dat is volgens mij ook niet verplicht hier. Ts veel sccs met het verkopen van je etentje
sjee wat makt het nou uit dat iemand weinig of veel post enzo. ts wil gewoon van haar etentje af. heb je geen honger reageer je niet. en anders wel.
Hoi Dus het is een waardebon via de mail als im het goed begrijp ? Tot waarneer is de bom geldig en is de bon alle dagen geldig? En mag ik vragen waarom je zelf niet gaat? Groetjes nathalie