Gecondoleerd. Het leven is ook lijden. We zullen nooit weten waarom dit soort dingen gebeuren. Vreselijk. Sterkte.
Bedankt lieverds voor jullie medeleven, erg fijn om te lezen . Ik vind het zo onwerkelijk, kan me gewoon niet voorstellen dat je zo jong bent en er dan opeens niet meer bent... en haar zoontje die om zn mama huilt die nooit meer zal komen ;'( in zn hartje is ze bij hem dat weet ik zeker
jeetje wat erg krijg er kippenvel van.... Zo snel na de diagnose??? wat had ze dan precies? Ik vind het altijd eng idee dat je zo snel weg kunt zijn Gecondoleerd en veel sterkte... wat vreselijk..
Dankjewel meis Ze had pas twee weken klachten bij de diagnose. ZE kon opeens niet meer eten en werd vanaf dr werk naar de eerste hulp gebracht omdat ze opeens flauwviel van de buikpijn. Ze ontdekten toen een tumor zo groot dat bijna heel dr lever ermee vol zat.. Het kwam primair uit haar darmen, maar de uitzaaiing in de lever was eigenlijk het grootst. Het was ook al uitgezaaid naar dr longen. Ze heeft nog 2 chemo's gekregen om te proberen het uit te stellen, maar het mocht niet meer baten.. xxx