jeetje meid wat strijk jij veel. Ik heb ook graag alles netjes maar ik ga echt geen ondergoed of t-shirts strijken. Ik hang het dus gewoon in de kast en strijk het als ik iets aan wilt. Scheelt heeeeeel erg in de tijd. Maar kan me jou wel voorstellen mijn moeder was net zo die streek zelfs de randjes van me ondergoed haha . lekker die strijkerster huren!
Jeetje, ik strijk 2x in de week, vriendlief draagt alleen overhemden, met van die kl0te mouwen met vouwen dus ik moet wel. Dus als ik niet 3uur achter elkaar strijken, moet ik het verdelen over 2x in de week. Begrijp mij niet verkeerd, strijken vind ik nog 1 van de leukere dingen in de huishouding. Maar ik denk dat je een hulp beter geen 2uur achter elkaar kan laten strijken, dat verveelt nogal lijkt mij...
Ehm, weet niet of je ook zoiets als een arbodienst in België hebt, maar ik heb bij de thuiszorg gewerkt (tijdens m'n studie, als bijbaantje) en daar mocht je niet langer dan een half uur achter elkaar strijken, daarna moest je ander klussen doen, evt. mocht je dan later nog wel een halfuur, maar liever niet. Weet dus niet of 't wel gaat lukken om iemand te laten komen om 3 uur te strijken (wit dan, zwart lukt vast wel).
ik strijk vrijwel nooit koop gewoon kleding waar dat niet bij nodig is... okee heb wel een aantal blouses maar daar heb ik in 5 min de strijkbout overheen gefietst. Vind het echt zonde van de tijd om alles te gaan strijken
Oh ik ben echt slordig hoor.. als ik iets moet strijken (omdat het onderop de berg schone was ligt) dan moet ik eerst die berg schone was een beetje aan de kant schuiven zodat ik een stukje strijkplank heb om te strijken haha. Gelukkig komt mijn moeder een keer in de week (tijdens het oppassen) alles wegstrijken.
geen idee hoeveel die persoon betaald krijgt waarschijnlijk wel die 6.70 zou anders wel weinig zijn voor zo hard te werken. maar je mag dus wel iemand nemen om enkel 3u te strijken als jij dat wenst. als er tijd over is mag je ze ook iets anders laten maar als jij iemand neemt om 3u te strijken en ze is op 2u klaar moet ze dus verder poetsen tot die 3u vol zijn is mij gezegd. maar ik ga dus idd iedere week iemand voor 2u laten komen. gisteren met ventje gesproken en dat lijkt hem dus ook wel wat.
Ik ook, en dat gebeurd zelfs nooit. Mijn oma deed zelfs de t-shirts en washandjes. Wij hangen onze was gewoon uit (heb geen tuin en toch krijg ik het voor elkaar in huis!) en vreemd genoeg is alles kreukvrij. Ik ga geen beddegoed strijken, komen toch wel kreukels in. Tegenwoordig lijkt alles wel van kreukvrije stof gemaakt! Liefs
heb voor familiehulp gewerkt als sectorverantwoordelijk en daar werkten dus ook mensen met dienstencheques. die mensen hebben een vast maandloon van ong 1000euro en die chequeq geven ze aann hun dienst en die krijgt der dan subsidies voor van de regering om dan die mensen te betalen.hier s het toegelaten om mensen 4u na elkaar te laten strijken met dan wel de wettelijke pauzes ertussen dus 2u een kwartier pauze dan weer 2u en halfuur pauze...
Ik strijk hooguit één keer in de week, meestal sla ik een week over. Ik strijk alleen broeken, behalve spijkerbroeken, blouses, overhemden en katoenen zakdoeken. Maar mijn man doet 't soms zelf, want ik heb er een gruwelijke hekel aan en kan 't ook niet zo goed :S. Maar goed, een hulp hoeft niet gek te zijn hoor. Maar misschien zou ik dan een hulp voor meer dingen nemen dan alleen voor de strijk. En eerder 2u per week dan 4u per twee weken. Kan me voorstellen dat je 's avonds met je lief tijd wil doorbrengen. En als het er dan af kan, kun je best iemand inhuren voor je huishoudelijk werk, zodat jullie meer tijd hebben voor elkaar.
Ook hier wordt maar weinig gestreken. Ieder strijkt zijn/haar eigen spullen. Oke, Sam nog niet hhihiii, maar die heeft niet zo veel kleertjes die gestreken moeten worden. Dus als ik strijk ben ik een minuutje of 5 bezig of zo en dan trek ik het meteen aan. Zo is het goed te doen. Moet er niet aan denken om de hele was weg te strijken. Maar ik denk dat als je het kunt veroorloven dat je er gewoon iemand voor in moet kunnen huren. Ik zou dan ook wel voor elke week kiezen.
Ik heb een hekel aan strijken dus voor mezelf en de kleine koop ik alleen dingen die ik niet hoef te strijken! En mijn man strijkt zijn eigen kleren
Ik strijk ook alles ja ook de handoeken,maar elke was die ik doe, zodra die droog is strijk ik het en leg ik in de kast dus dan ben je zo klaar geen uurtjes strijken dus