Naar de huisarts...

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 4 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo meiden,

Als ik naar de HA ga met het vermoeden van een schimmelinfectie, moet ik dan met de billen bloot? :)
    Zo ja, dan kan ik hier rekening mee houden (lees alles netjes scheren)

Liefs Minya.

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ja, volgens mij wel, wordt naar je afscheiding gekeken.. (dacht ik)
    Dus ik zou maar netjes gekapt die kant uitgaan!

3. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Nee hoor als je een schimmelinfectie hebt kijkt de arts altijd in je oren,
    en je hoeft je niet te scheren hoor...

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    streepjes jij bent verdwaald, jij hoort op het duffe topic :)

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Als je het vermoeden hebt, niet zeker weet, en nog niet eerder een schimmel hebt gehad daar.. ja dan kun je er wel op rekenen.

Maar in mijn geval hoef ik niet meer met de billen bloot omdat ik er wel vaker last van heb.
    Dus hoe groot is je vermoeden? Als je het zeker denkt te weten kun je misschien wel rechtstreeks een recept krijgen.

En anders.. ach boeien, als moeders zijn we inmiddels wel wat gewend toch? ;)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    @Streepjes: We kunnen natuurlijk ook een beetje doorslaan met lullige antwoorden geven... Het is een serieuze vraag, waar ik antwoord op wil. Is dat zoveel gevraagd? Ik ben hiervoor namelijk nog nooit naar een HA geweest en wil wel graag weten waar ik aan toe ben.

@rest v.d. meiden: bedankt voor jullie antwoord :)

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    scheerzeep en schimmelinfectie is een slechte combi... sowieso zeep en je vagina. ik zou even niet scheren als je last hebt

bovendien: 10 jaar geleden ging iedereen au naturel naar de HA, die is echt wel wat gewend!

8. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Hoi!
    Ik dacht een tijdje geleden ook dat ik een schimmelinfectie had. Heb toen de assistente van de ha gebeld. Zij heeft het met hem besproken en 's middags kon ik de med ophalen bij de apotheek :D Niks in de blote kont voor de ha dus, wel zo fijn!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je kan je grasmat natuurlijk ook wat bijwerken zonder scheerzeep ;)
    Je moet de boel onderhouden zoals je jezelf het meest prettig voelt...voor het geval je wel met de billen bloot moet.
    Ondanks die toeter hou ik de boel ook keurig hoor! Er zal toch vroegtijdig iets gebeuren..... nu ben ik er klaar voor ;)
    Doen waar jij je het beste bij voelt dus!

10. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    kan jij het zelf nog elmo?
    Mijn vriend moest het met 30 weken echt voor me doen ik kwam er niet meer bij en zag het niet eens :(

11. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou ik ga ook echt wel 'naturel'bevallen.. ;)
    Ik ga nu echt niet meer scheren, zie er op het einde v/d zwangerschap echt niks meer van en heb geen zin om me in allerlei vreemde bochten te wringen.
    Tijdens de bevalling gebeuren er wel meer dingen waarvoor je je evt. kan schamen.. zal mij een worst wezen..

Maar idd, ik zou niet scheren met schuim.. is niet zo goed voor de zuurtegraad daarzo.. daardoor kun je blaasontsteking krijgen en ben je erg gevoelig voor een infectie..
    Ook van die vagina spullen zijn erg slecht.. gewoon goed schoon houden met water en zo af en toe neutrale zeep begruiken. (gebruiken)

Ik heb namelijk zelf heel erg vaak last van blaasontstekingen en infectie's
    Hiervoor heb ik als baby al vaak in het zh gelegen.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geen idee! Heb vanmorgen weer een poging gedaan maar hoe het resultaat is....vanaaf aan Elmoman vragen ;)
    Niet goed, dan zet ik hem inderdaad in hoor :D

13. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Je kunt ook een spiegeltje gebruiken...mannen zeggen altijd: Ow ja leuk.. :(

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    De 1e keer dat ik een schimmel tussen m'n benen had was met sinterklaas.ha ha grapje flauw had ik ff zin aan.

Nee de 1e keer heeft de HA even gekeken, en kreeg ik z'n vag tablet mee,daarna kon ik steeds een recept bij de assistente halen, ik neem z'n ding standaard mee op vakantie, want het is oh zooo irri die jeuk!
    Heb het tijdens m'n zwangerschap 2x gehad, je bent er dan vatbaarder voor.
    Scheren tijdens de zwangerschap deed ik voor de spiegel.
    Ik ga trouwens liever naar de HA dan naar de tandarts, maakt me niet uit voor wat.Moet eind vh jaar ook m'n 1e uitstijkje.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, dat spiegeltje is verdwenen.....
    Zal het in een schoonmaakwoede wel weggelegd hebben en geen idee waar ;)
    Ach...als het maar uitziet of je er moeite voor gedaan hebt....het resultaat vind ik dan al bijna bijzaak ;)

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik hoefde niet eens langs te komen! Ik had de assistent aan de lijn, legde uit wat ik voelde enzo en ik kon meteen zo'n paasei ophalen :)
    Maar misschien komt dat ook wel omdat ik zwanger ben, is toch een bekend kwaaltje.
    Was igg blij dat ik niet met de billen bloot moest bij de HA. Vind het bij de VK al erg genoeg...

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik dacht dat in die vaginale zeep juist minder zooi zat zodat je er minder last van hebt?

zou best een gat in de markt zijn: scheerspul voor vrouwen met gevoelige edele delen of met aanleg voor schimmels... Ik heb een keer ontharingscreme voor de gevoelige huid geprobeerd, maar dat brandde! dat nooit meer...

18. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nou, niet dat ik het erg zou vinden hoor om met de billen bloot te moeten, maar is wel zo fijn als je dan 'goed voorbereid' je broekje laat zakken :)

19. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou dat gebeurd hier echt niet.. hier krijg ik zomaar geen medicijnen, hoevaak ik iets ook gehad heb.
    Elke keer wordt er weer naar gekeken..

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik hoef het eigenlijk nooit te laten zien ....misschien komt dat omdat ik het wel heel vaak heb ... :oops:
    mbt je grasmat , ik kreeg laatst echt op mijn flikker van de gyn omdat ik GEEN grasmat had ....nu heb ik wel een grasmat en ik word er stapelgek van ! ;)
    in ieder geval succes en laat het even weten hoe het afgelopen is !

L.sybje

Deel Deze Pagina