teunisbloemolie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door minnie1979, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Verloskundige,

Graag wil ik deze ronde (cyclus) teunisbloemolie gaan slikken.

Maar nu "hoor" ik weer van die verhalen hier op de site dat het een miskraam kan veroorzaken:$ Klopt dit, of zijn het weer fantaverhalen?

Ik heb de capsules van Arkopharma gekocht en in de bijsluiter staat zelfs dat het zover bekend, zonder bezwaar gebruikt kan worden tijdens zw.schap en borstvoeding.

Wat is uw mening hierover??? Ik heb al een missed abortion gehad dus ik ben nu extra allert op dit soort verhalen.

Alvast hartelijk dank voor het antwoord!!

Groetjes Minnie

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Ik heb rond gekeken op internet en daar kom ik ook tegenstrijdige informatie tegen.
    Staat het in de bijsluiter dan is het onderzocht en mag je het gebruiken, ze zijn namelijk erg voorzichtig met medicatie en zwangerschap en twijfelen ze of weten ze het niet dat noteren ze dat in de bijsluiter.

Groetjes Ineke

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Bedankt voor je reactie Ineke.

Ja bij mij in de bijsluiter staat " kan zo ver bekend gebruikt worden tijdens de zwangerschap en borstvoeding"

Ik heb deze pilletjes van Eko Plaza (biologische winkel), maar ik hoor de in de bijsluiter bij bv de Kruidvat andere info staat.

Nou ja ik heb besloten om het te gaan gebruiken tot aan mijn eisprong en dan over te stappen op tarwekiemolie, dit schijnt de innesteling te bevorderen.
    Of het waar is weet ik niet maar sinds mijn curettage heb ik weinig tot geen vruchtbaar slijm dus ik ben bang dat de doorbloeding daarbinnen dan ook niet optimaal is....

Nou ja in ieder geval bedankt voor het opzoeken van de informatie!!!

Groetjes Minnie

Deel Deze Pagina