high tea leuk genoeg?

Discussie in 'De lounge' gestart door honeyy, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    mn beste Vriendin heeft een depressie. Volgende week zaterdag Haal ik haar op. Zelf Weet ze van niets. Nou wou ik gaan high tea-en, smste dit na haar man en ook dat we haar om 11 uur ophalen en half 2 thuis brengen. Hij Vond dit kort en saai.. Wat vinden jullie? Is een high tea saai? Wat zouden jullie dan doen? Ik Betaal het maar hoeft geen honderden euro's te kosten.. Bedankt! X

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik vind dit leuk. En ik denk voor haar lang genoeg. Misschien heeft ze het na 2 uur wel gehad! En als ze nog langer wil blijven dan blijven jullie toch langer of ga je een stukje wandelen ofzo?

3. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Nou ja wat een rare reactie :S Is toch hartstikke leuk dat je wat voor haar wilt doen en ook nog wil betalen??? Als hij een dag uitje wil moet hij dat zelf maar doen :S Gegeven paard niet in de bek kijken ;)
    Ik vind high teaen hartstikke leuk !! En als ze een depressie heeft ook niet te druk/belastend voor haar!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Klinkt een beetje ondankbaar. Een high tea is harstikke leuk. Je bent er even tussenuit, maar kost je niet de hele dag en dus ook niet de nodige energie. En daarnaast als jij het betaald dan vind ik dat die man van haar je al dankbaar mag zijn. Veel plezier, high tea-en is wat ik graag doe!

5. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb een vriendin die overspannen is met een angststoornis erbij. Ik weet dat het voor haar een hele opgave is om uberhaupt het huis uit te komen. Het gaat nu wat beter, maar eerst was van haar huis naar de supermarkt (5 min) al teveel gevraagd.

Voor iemand met een depressie is iets als een high-tea, als verrassing denk ik een heel leuk idee, ook al is het maar 3 uur.
    Het is voor ons "maar" 3 uur, maar voor iemand met een depressie is het al heel wat als je weet wat de kenmerken van een depressie zijn.

Ik vind het een leuk idee van je! Echt een goede vriendin dat je zoiets doet :D

6. Yoshka

Yoshka Lid

4 apr 2012
    78
    0
    0
    Azie
    Zeker een mooi initiatief van je om je vroendin uit te nodigen voor een high tea. Zoals andere al zeggen, een paar uurtjes is net genoeg. lekker, krijg er ook zin in :)

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik vind het persoonlijk een beetje raar hoe haar man reageert. Een high-tea hoeft helemaal niet saai te zijn. Wij gaan regelmatig high tea-en bij verschillende tenten en tot nu toe maar 1 keer meegemaakt dat het wat minder was (qua snelheid, leek wel of ze zo snel mogelijk ons weg wilde hebben).
    Ik vind het een hartstikke leuk idee.

8. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Dat is toch hartstikke leuk. Superlief dat je dit voor haar wil doen.

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Lijkt me hartstikke leuk, kan samen beetje praten en lekkere hapjes en drankjes.
    Bovendien lijkt het mij dat iemand met een depressie niet echt heel lang volhoud ? (geen ervaring mee, maar is mijn idee bij een depressie)

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    pff wat een mannen reactie.... Ik hoop alleen dat het 'verrassing' idee niet te 'heftig' is voor haar. Weet ze wel dat jullie komen, of helemaal niets?

Ik kan me namelijk voorstellen dat ze zich hierop ook een beetje 'in moet stellen' . Al weet ze alleen maar dat er 'iemand' komt...

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Typische mannen! Ontzettend leuk. En thee en lekkers doet een vrouw altijd goed!

Wat ben je een lieve vriendin :)

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Vind het ook een beetje ondankbaar overkomen van man. Juist leuk, lekker eten en kletsen met elkaar.

Vraag me idd ook af of het voor haar niet te heftig is om ineens mee te moeten.

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    dank lul voor de reacties :) laat de reservering staan Hihi. Ze Weet dat ik haar een keer op kan halen, maar niet Wanneer. Ik heb verder geen ervaring met mensen met een depressie, probeer te luisteren na haar en er voor haar te zijn. Zou dit dan te heftig kunnen zijn? Bedankt voor de complimentjes :)

14. Dana

Dana Niet meer actief

Kort en saai? Hij wil zeker even een dag geen depressieve vrouw om zich heen ;) zo komt het op me over.

Nee als je een depressie hebt is dit hartstikke leuk en lang genoeg, zeker omdat het onverwachts is. Leuk idee van je en hartstikke lief :) !

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oke, dan heeft ze hier zelf mee ingestemd (staat op de één of andere manier wat negatief, maar zo bedoel ik het niet) .

Of het te heftig is, dat verscheelt gewoon per persoon wat dit betreft ook denk ik. Als het bij haar te heftig zou zijn - had ze dat wel aangegeven denk ik.

Verder wel zorgen dat je ruim op tijd bent denk ik - zodat jullie rustig kunnen vertrekken en misschien ook wel juist lekker luchtig over koetjes en kalfjes kletsen. Dat is een beetje aanvoelen, wat voor haar prettig is... Maar met luisteren ben je al een heel eind!
    Een gezellige high tea gewenst :)

16. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    tis duidelijk hoe ze aan die depressie komt...wat een zak zeg!
    maar ik zou het een super leuk uitje vinden! dus doen, en geniet!

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Lekker ondankbaar, waar bemoeit hij zich mee, lief toch dat je zoiets doet en daarnaast lijkt het me juist prima om niet gelijk een halve dag weg te zijn voor haar.

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Gewoon doen meid! Ik vind het heel attent van je dat je dit wilt doen. Jouw vriendin mag blij zijn met jou als vriendin!! Hopelijk volet ze zich beter en zal ze dit tegen jou zeggen...

Veel plezier!

Deel Deze Pagina