Bij de Gamma kan je nu ook LIEF behang kan kopen. Welkom bij GAMMA: blader door onze folder! pagina 14-15 Zitten eraan te denken om het voor de "nieuwe babykamer"te nemen
Gaaf!!!! Vind die met de die vogeltjes op een rij wel lief! En kan zowel voor een jongetje en meisje. Die andere zijn ook zo ontzettend leuk maar vaak wel of voor een jongetje of voor een meisje
Ik vind Lief! echt heel erg leuk, maar dit behang.. VRESELIJK Verschrikkelijk druk zeg! Als het in mijn kamer zou hangen zou ik denk echt niet meer lekker rustig kunnen slapen
vind het heel leuk behang, alleen de kamer van Emma kan niet echt goed behangen worden helaas. Denk niet dat mijn man dit behang in de woonkamer wil hebben haha!
Laatst hadden ze het ook bij Karwei in de aanbieding. Daar hadden ze toen ook bijpassende rolgordijnen erbij, dus ook met oa die vogeltjes Weet niet of ze die standaard in de collectie hebben, maar goed voor de liefhebbers toch te proberen
Ik vind die met die vogeltjes echt heel erg leuk. Ik kan de vogeltjes er ook uit knippen. Zowel voor de baby als Isabella erg leuk.
Ik vind het behang ook niet top hoor....heb wel eens leukere motiefjes gezien (oof van Lief!) Dus dit valt me eigenlijk wat tegen....
We hebben vandaag even gekeken bij de gamma naar het behang met de vogeltjes.. vind hem echt super leuk!! Volgende week 15% korting met je voordeelpashouder
Je brengt me op een idee.. Eens ff in mijn gedachten houden voor het witte muurtje straks in de babykamer, om het op te leuken
Ik vind het erg leuk behang. Niet voor een hele kamer maar voor een enkele muur en dan de andere muren gewoon 1 kleur. Hele kamer wordt wel een beetje druk
Haha idd beetje te druk,, je kindje zal nooit meer slapen in zo'n kamertje van de drukte Ik vind deze erg leuk maar twijfel nu toch als je ziet hoeveel er dan op een muur komt.. de muur die wij evt in gedachten hebben is 2.40 lang.. dus moet er nog maar eens over denken: Lief! - behang - wehkamp.nl