Hoi, Ook ik ben nieuw! Eindelijk wil mijn mannetje samen met mij een gezinnetje gaan stichten! Ik ben nu al helemaal in de wolken! Maar ik maak mij wel zorgen om mijn vreselijke onregelmatige menstruatie, misschien kan ik beter meteen gaan testen? Hoor dat ik er ook niet teveel aan moet denken, of zijn dat allemaal beren op de weg verhalen? Groetjes Mieremuis :
Welkom en veel succes met zwanger worden! Wat betreft het meteen al gaan testen, dat zou ik niet doen. Je kunt pas vanaf ongeveer 14 dagen na je eisprong testen, anders heb je een erg grote kans op een negatieve uitslag. Daar word je ten eerste niet blij van, ten tweede ook zonde van je geld. Misschien ben je wel zwanger, maar de uitslag van een te vroege zwangerschapstest is heel vaak negatief. Aangezien je schrijft dat je een onregelmatige cyclus hebt, kun je het beste uitgaan van je langste cyclus, dan weet je zeker dat je niet te vroeg test. Wat je altijd wél kunt doen zijn ovulatietesten. Zeker met een wisselende cyclus handig, omdat je dan weet welke dagen je meest vruchtbare dagen zijn. Je kunt ovulatietesten van veel verschillende merken kopen. Veel meiden hier gebruiken volgens mij die van MatCare of ClearBlue. Veel succes ermee! Hopen dat het snel lukt om zwanger te worden!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom hier op het forum. Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Dus het was altijd gokken. Zelfs met temperaturen werd ik niet veel wijzer. Ik heb toen maar ovulatie testen gekocht, maar had ze niet meer nodig want ik was zwanger, in de 14e ronde! Test niet te snel, ik raakte er erg depri van! Veel succes met het klussen!
jah dat herken ik hihihi ik ook die testen gehaald en wou ze deze maand gaan gebruiken maar was al zwanger maar welkom en veel succes