We love you Ajax, we do. We love you Ajax, we do. We love you Ajax, we do. OoooooohAjax, we love you!!! Ook hier een zware voetbalfanaat
Wat een wedstrijd.. Eerst een pingel die we niet krijgen omdat er hands gemaakt werd.. Toen een rode kaart omdat Mathijssen de balt speelt.. En toch met 10 man nog ff een doelpuntje maken! Helaas toch 1-1 gebleven
Zal me benieuwen wat de uitslagen van vandaag worden . Met deze hitte , die van gister vond ik min . Zie geen actie voetbal gok ik veel te warm voor .zo lang er maar gewonnen word.
Thuis gekomen van fc groningen. Ben ehbo er daar dus gratis wedstrijden kijken :d we moesten onze jassen aan hebben pfff. Onmenselijk ... Ook erg druk gehad. Helaas de overwinning weggegeven...
Zometeen lekker studio sport kijken. Positieve uitslag voor ons, maar nog niks gezien. Hebben lekker aan 't water gelegen.
De trainer was anders niet positief . ergerlijk vond ik dat . Mijn clupie gaat weer op de zelfde voet verder dan vorig jaar . grrrr Moet erg veel gebeuren aan deze jongens .
Hier iemand uit het Oosten! Zit regelmatig op de tribune in Enschede en vind het geweldig!! WIJ STAAN BOVENAAN!
Mbeek@ Ik zag het de beveiliging ook en idd erg onmenselijk . En een wedstrijd om gauw maar weer te vergeten pff.
Wat gaat het worden dit weekend? Word het voor ons afzien of mogen we eindelijk eens weer trots zijn? Ze moeten echt beter gaan doen , zo heb ik er geen vertrouwen in dit seizoen .
@Marnat: ik vrees afzien.. tenzij Maaskantje de spelers zo heeft gedrild deze week dat we voor een stuntje kunnen zorgen