Ik ben erg benieuwd hoe jullie je kindje vervoeren. Of te wel in de draagdoek/drager, in de kinderwagen/buggy of misschien wel beide? Zelf gebruik ik tot nu toe de buggy het meest, maar ben me aan het orienteren voor een ergonomische drager (mede door onze vakantie in de bergen).
Hier beide.. ik draag altijd één kindje en twee gaan in de buggy (ze passen niet alle drie op mij OF in de buggy, vandaar )
Ik draag Hanne elke dag wel in de ringsling (van en naar auto, even boodschappen doen etc), regelmatig in 'n lange geweven doek en rij haar ook regelmatig in 'n kinderwagen rond, alhoewel dat wat minder vaak is dan dat ze in m'n doeken zit. 't Is verder maar net zoals 't me uitkomt of waar ik zin in heb.
De eerste half-half die was alleen stil op/aan mij, de 2de kinderwagen die zat niet goed in draagzakken en de 3de zal volledig draagbaby worden hoop ik en dan met draagdoeken. Ben iig niet van plan een kinderwagen te kopen voorlopig.
ik heb veel gedragen maar ook in de wagen. Was maar net waar we heen gingen. Ben t straks weer van plan. Als ik de oudste van de psz ga halen is dta heel onhandig met wagen. Dus zal dan ook veel dragen
Ik ben een echte kinderwagen mama. Heb geen draagdoeken gehad of gebruikt, vond de kinderwagen toch wel erg makkelijk. Tegenwoordig gebruik ik de kinderwagen eigenlijk nooit meer, ze kan nu goed lopen dus gaat ze vaak lopend mee.
Duidelijk een kinderwagen mama. Vind het heel beklemmend een draagdoek of wat. Dat is voor iedereen natuurlijk anders maar moet er echt niet aan denken om me dochter de hele dag op me of om me te hebben. Dus kinderwagen. Maar vind het wel altijd schattig uit zien bij moeders die het wel doen.
Ik ben een draagmama, sinds ik de draagdoeken heb ontdekt, heb ik de buggy/kinderwagen nauwelijks meer gebruikt. Straks met nr 2 erbij wil ik een kindje dragen en eentje in de wagen!
Hier beide. Heb zowel een kinderwagen als een buggy als een stapel draagdoeken. Ik gebruik alles door elkaar heen, net hoe het weer is en hoe mijn bui is. Dragen vinden we heel fijn, en ik vind het reuze makkelijk. Maar bij regen weer niet, en als het heel heet is te klef. Onze Quinny Speedi vond ik met de wagenbak erop handiger dan als 'buggy'uitvoering, maar ook die gebruik ik wel. Alleen hij is zo groot om mee te nemen, dus die wordt vooral rondom huis en snel even naar de winkel gebruikt. De buggy is lekker licht en makkelijk om mee te nemen, en met regenhoes, muggennet en Lodger-voetenzak het hele jaar door bruikbaar. Maar ik loop er niet zo fijn achter (nét te laag voor mijn lange lijf). Dragen vind ik eigenlijk het leukst. Ik heb ook een speciale draagjas voor als het wat kouder is, dat vind ik echt een aanrader.
beide. Voor lange stukken in de kinderwagen, maar korte stukjes in de draagdoek. Hangt een beetje af van wat ik van plan ben en of ik veel moet sjouwen (kinderwagen) of niet (draagdoek)
Nog niet erg actueel, maar ik ben van plan een draagmama te zijn, ik heb ook geen kinderwagen gekocht. Het lijkt me gewoon zo onhandig een wagen, ik zie andere vrouwen er vaak mee worstelen in en uit de auto, opklappen, in de stad of drukke winkel proberen deuren open te krijgen of ergens langs te komen. Ik woon niet op loopafstand van winkels dus voor alles zou een kinderwagen in de auto moeten. Voor mij is een doek denk ik de beste, en lijkt mij ook fijnste oplossing.
Ik heb "beide" ingevuld. Het hangt maar helemaal af van de staat waarin mijn rug is op die dag. Op een slechte rugdag kan ik niet dragen.
dochterlief is nu een jaar.. en draag haar altijd in een draagdoek of een mei tai ik zal noodgedwongen een buggy gaan aanschaffen om haar de laatste weken van mijn zwangerschap te vervoeren.
Beide, doek heeft mijn voorkeur, maar helaas is T het daar niet altijd mee eens ... max een uur en dan is het wel klaar hoor met de pret. Vind het jammer dat ik deze geweven doek niet had met Mirre: die had niet anders gewild
Heb maar gewoon voor wandelwagen gestemd ! Bij de oudste twee wel regelmatig een babybjon draagzak gebruikt, tot ik dus hoorde hoe slecht die dingen eigenlijk zijn . Daarna vrijwel nooit meer gebruikt voor hun. De jongste is nog nooit in die draagzak geweest en altijd in de wandelwagen (behalve dan wanneer ik haar draag zonder hulpmiddelen ).
Hier ook allebei. De drager vind ik erg makkelijk met boodschappen doen, geen gedoe met de wagen en lekker je handen vrij. Ook is Irem veel rustiger in de draagzak dan in de wagen. Maar bij een langer stuk wandelen wel de wagen