Mijn zoon is respectievelijk 14 en 13 jaar jonger dan z'n zussen.... extra gemoeder en gekroel hier, helemaal goed te doen!
Bij ons is er een leeftijdsverschil van 7 maanden bij de oudste twee (kindjes uit vorige relatie). De oudste is 9 en mijn dochter wordt over 2 weken 9. De jongste wordt volgende week 3 en wij zijn nu met een 4e bezig. De oudste twee zijn elkaar dikste maatjes, de jongste huppelt er achteraan. Wij kunnen er uren naar kijken en liggen soms helemaal dubbel. Ik denk dat het ook afhankelijk is van karakter van de kindjes hoe ze met elkaar omgaan.
Haai! je moet je er niet schuldig om voelen! Het heeft ook zo z’n voordelen. Mijn oudste en middelste schelen bijna 4 jaar en die band is geweldig! Hij ging idd ook naar school toen z’n broertje kwam. Zo had ik aandacht voor iedereen. En de oudste kon toen goed mee helpen met dingen aangeven. Ze willen ook samen op een kamer slapen en dat gaat perfect! mijn jongste en middelste schelen precies 2 jaar. En ik vind dit soms wel pittig. De middelste is 2,5 en baby is 6 maanden. Die vsn 2,5 vind lastig dat ik de aandacht moet verdelen en is natuurlijk nog heel afhankelijk van mij. De oudste en de jongste schelen bijna 6 jaar en heb er gewoon een vader bij hoor haha! De oudste wijkt niet af vsn de jongste, geef de fles , hapjes, is de entertainer en mega trots! Baby krijgt niet eens de kans om te huilen of de oudste troost hem al. Heerlijk! denk dat alles zo z’n voor en nadelen heeft!