Is dit ontpillen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Esther22, Feb 27, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther22

Esther22 Actief lid

Feb 8, 2022
    283
    281
    63
    Zal een beetje compact de situatie proberen te schetsen.

Ik ben in Oktober gestopt met de pil, toen mijn partner en ik beide de kinderwens hadden.
    Na het ontrekkingsbloed ben ik 2x ongesteld geweest.
    Cyclus van 33 en 28 dagen.
    Sindsdien is het stil, 10 januari had ik ongesteld moeten worden ongeveer.
    Zwangerschapstesten waren negatief.
    Tot afgelopen maandag, toen testte ik voor de zekerheid, omdat we dinsdag gingen trouwen en eigenlijk wel wilde proosten.
    Toen was er ineens een streepje, niet super duidelijk, maar er was echt iets.
    Dus dat proosten hebben we maar gelaten..
    Woensdag had ik een beetje bruine afscheiding.
    Donderdag nog eens een zwangerschaptest, die was duidelijk negatief.
    Zelfde dag een coronatest gedaan omdat ik me niet goed voelde, die was helaas wel positief. En nu vandaag weer wat bruine afscheiding.

Herkent iemand zo'n verhaal of enig idee wat hier aan de hand is, kan het ook samenhangen met corona? Of is dit een typisch ontpil verhaal? Ik weet het allemaal niet meer..

2. Arretjescake

Arretjescake Actief lid

Nov 29, 2021
    142
    119
    43
    Female
    Het kan ook een vroege miskraam of chemische zwangerschap geweest zijn. Een streep krijg je namelijk niet zomaar op je zwangerschapstest.

3. Finca

Finca Fanatiek lid

Apr 29, 2021
    2,039
    1,675
    113
    Female
    Ik denk een biochemische zwangerschap

4. Esther22

Esther22 Actief lid

Feb 8, 2022
    283
    281
    63
    Wat stom om een of andere reden kreeg ik geen notificatie, terwijl deze wel aan staan en de pagina ververst ook niet uit zichzelf blijkt..

Dankjewel voor jullie reactie, dat zou het best wel eens kunnen zijn geweest dan.
    Wat je zegt arretjescake zo'n streepje kom niet zomaar.

Ik was eerder overtuigd eens met de huisarts te bellen, maar nu twijfel ik weer. Moet ik gewoon meer geduld hebben tot ik weer ongesteld wordt omdat dit wel aangeeft dat er wel een eisprong plaatsvindt. Of toch maar even langs te huisarts..

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Het kan ook een reactie zijn geweest op de lh piek, met daarna een ovulatiebloeding.
    Maandag lh piek, dinsdag/woensdag je eispring en op woensdag bruin bloed door de eisprong.

Dat klinkt meer aannemelijker dan een biochemische zwangerschap namelijk.

Dat zou betekenen dat je nod zo rond woensdag de 9e zal zijn.

Share This Page