Hallo allemaal, ik heb nu een vrij eenvoudige luiertas, maar word helemaal gek van dat ding! Aangezien ik meestal best veel bij me heb voor Thomas, zit dat ding altijd propvol en is het altijd zoeken en graven geblazen..... Dussss: weet iemand een goede, handige en ruime luiertas? Ik zag op het internet de GR8X Satchell en de GR8X Baby traveller. hebben mensen daar ervaring mee? Of met Red Castle of Wallaboo? Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!
Ik heb sinds kort een luiertas van Sigikid (de roze/paarse met bloemen voorop). Vind hem heel erg handig met genoeg vakjes enzo.
wij hadden een hele mooie, maar onpractische. ik heb nu een neutrale van de HEMA voor 19,95 en ik zweer er bij. niet de mooiste, wel super handig!
Wij hebben de babybjörn, hard case, kost wel iets, maar super handig hoor. Duidelijke opberg vakjes en lekker stevig.
Nou, ik ben er ook wel benieuwd naar, dus ik lees even mee. Wat wij hier vooral nodig hebben is GROOT. Veel vakjes is niet heel erg nodig, wel zo'n koelvakje. En een matje, maar die kunnen we eventueel van die van nu gebruiken. Maar echt het belangrijkste is dat er superveel in kan.
Ik heb er eentje van One tree hill, maar dan zonder het merkje erop voor 16 Euro gekocht, is precies hetzelfde als de echte van 70 Euro. Ik vind het een ideaal ding, lekker stevig, goede kwaliteit, lekker veel vakjes, isolatievakken, je kunt hem aan je stuur van de kinderwagen hangen, je kunt hem als je de draagriem door een lus heen haalt als rugzak gebruiken, verschoningsmatje en een vrolijk, maar niet te tuttig stofje, zodat het ook leuk is voor mijn man om mee te lopen. Hier kun je hem kopen http://www.bellebelly.nl/ Zag wel net dat hij iets duurder is geworden en alleen nog maar in het roze is.
Ik heb een idioot dure van oioi (110 of 120 euro, meen ik). Erg mooi, dat wel. Een paar handige vakjes binnen, een paar buiten, koeltasje, oprolbaar matje, bakje voor billendoekjes (past zo'n kleine verpakking in - maar eerlijk gezegd heb ik die maar één keer gekocht; nu gaat er gewoon los een groot pak mee!). Hij bevalt dus uitstekend, maar als ik m zelf had moeten betalen had ik m waarschijnlijk niet gekocht.
....even inhakend op spullen moeten zoeken in een tas: de kleinere prul-dingen of dingetjes die je bv tijdens het voeden nodig hebt (zoals potje, fruithapje, doekje, bestek, slabbetje etc) kun je bij elkaar stoppen in bv een toilettas of een kleiner toilettasje. Net wat past. Zo hoef je niet alles bij elkaar te zoeken, maar alleen maar de desbetreffende tas eruit te halen. Soms kun je toilettassen van doorzichtig plastic kopen, ook erg handig, zie je gelijk wat erin zit. Voor bv verschonen heb je een andere toilettas, zo kun je je eigen verzorgingstas 'samenstellen', erg handig.
Ik heb een luier en doekjes in mijn handtas maar heb dan ook geen "kleintje" meer Maar heb eerlijk gezegd mijn luiertas (Kipling) nooit veel gebruikt, had een handtas getransformeerd en omdat ik zelf gevoed heb tot ruim een half jaar ook minder gedoe met flesjes dus de vakjes niet echt gemist.