wanneer doen jullie de kleine in bad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dolfijntje1985, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik vroeg mij af wanneer jullie je baby in bad doen, de kraamzorg deed het het steeds sóchtends, maar als hij sóchtends wakker word rond een uur of 9 dan ga ik ook uit bed en ga hem voeden.
    maar hij moet voor de voeding in bad dus als ik hem om 9uur voed kan hij pas rond half 12 in bad en om 12uur weer voeden.
    dan kan ik pas rond een uur of half 1 ,1uur weg met hem.
    hoe doen jullie dat?

liefs diane

2. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Dat wil hier wel eens verschillen. De ene keer 's ochtends en de andere keer 's avonds. Het is wel zo dat ik die dag dan geen uitje heb gepland. Het wordt in allle rust gedaan. Als ik Jasmijn heb gevoedt dan wacht ik een uurtje en dan gaat ze in bad anders heb je alles onder de voeding zitten als je het te snel doet. Ze hoeven niet perse voor de voeding in bad, grote kans dat ze zo loom zijn dat ze weinig eten.

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Hier gaat Stijn de hele week al elke ochtend in bad om dat zijn luier doorlekt snachts, dus moet opzoek naar een luier die het wel gaat houden.
    Normaal gaan Stijn 3 keer in de week in bad en dan savonds.

4. emmie

emmie Niet meer actief

hoi,

hier altijd s'ochtends, een uur of 7.30/8.00 (om de dag) (voor de 1e voeding)

Als je het na de voeding wilt doen, wel een uur wachten, anders heb je inderdaad kans dat alles eruit komt.

liefs emmie

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    3 keer per week rond een uur of half 7.
    Dan zijn we om 7 uur klaar,nog ff een half uurtje tutten en dan om half 8 naar bed.

6. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Altijd s avonds bijna elke dag..

7. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    toen de kraamhulp weg was bij mij ben ik gyano sávonds in bad gaan doen , en niet meer voor maar na de voeding.. omdat hij juist bleef huilen in bad als hij niet eerst zijn voeding had..
    grtz Ramona

8. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Om de dag gaan we 's avonds rond een uur of 7 samen in bad. In het grote mensen bad en dat vindt Merel helemaal geweldig.

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wij zijn het toen Jelle zo klein was hem op een gegeven moment voor de voeding van 23.00 in bad gaan doen. Jelle sliep in het begin nooit 'savonds en pas toen hij 's avonds ook sliep, zijn we hem rond 18.30 in bad gaan doen en nu slaapt hij eigenlijk van 19.30 tot 9.00 de volgende ochtend... :D

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    's morgen voor de eerste fles (rond 8 uur) tenzij ik zo moe ben dat ik dat niet zie zitten, dan doe ik het na het slaapje 's morgens. Alleen 's avonds als hij 'doorgelekt' is.

11. arabia

arabia Lid

21 aug 2007
    31
    0
    0
    mijn kinderen gaan allemaal voor slapen in badje

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb daan nadat de kraamzorg weg was ook al heel snel 's avonds in bad gedaan je hele ochtend is anders weg.
    Daan gaat een keer of 5 in de week in bad/ doche en dan aan het einde vande middag

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik doe het ook 's avonds. Zeker als je straks bijv. weer wil gaan werken. Kun je er 's avonds alle tijd voor maken.. Heel soms 's ochtends als ze een extreme poepluier heeft ofzo..

Trouwens, ik vind Pampers Baby-dry erg goede luiers! Ze houden zelfs extreme poep tegen :) .. Ik heb ze dan van 3-6 kg.. Werkt prima! :D

14. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Nadat de kraamzorg weg was zijn wij het in de avond gaan doen.
    Ik heb een keizersnee gehad dus mocht eerst niet tillen.
    Moest wachten dat me mannetje thuis komt.
    Ik doe het voor of na de eerste avondfles.
    Ligt er aan hoe onrustig Jarod is.
    Hij gaat om de dag in bad.

Pampers Baby-dry zijn zeker fijne luiers.
    Jarod plast nogal veel vooral als hij wakker is en
    hij is vaak wakker. Hij vind slapen maar niks :rolleyes:

15. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Mijn dochter gaat ook 's avonds in bad (om de dag ivm droge huid), om half 7. Daarna de fles en dan moeten we haar om 23 uur wakker maken voor de laatste fles. Ze wordt zo lekker rozig van het badje, ideaal voor de nacht. Hier trouwens ook pampers baby-dry, geweldig luiers, houden zelf de 'spuitpoep' binnen!

16. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier gaan de twee broers na het avondeten in bad (2 a 3x per week)
    nog even naar beneden en de jongste een flesje en dan allebei naar bed

17. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    in het begin deden wij dat ook s morgens maar toen de kraamhulp weg was deden wij hjet s avonds dan konden we het gezellig samen doen
    (kon niet te lang staan, dus was voor mij wel makkelijk)

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wij doen het rond een uur of 20.00 word ze lekker rozig van !

Deel Deze Pagina