Te groot voor Hema-badje? Wat nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elleke, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi allemaal! Ons meisje is morgen 16 maand..
    Al die tijd zat ze nog mooi in het Hema-badje, maar nu ze kan gaan staan vind ik dat niet zo verantwoord meer. Alleen.. wat nu? Wat doen jullie kids? Wij hebben alleen maar een douche, dus ze kan niet in het grote bad.. We hebben geen douchekabine, maar een glazen wand, als het ware op de tegels van de douche-vloer.
    Ben benieuwd! :)

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    wij hadden hetzelfde met mijn zoontje, nu hebben we deze al een tijdje in gebruik
    Baby-pool laagste prijs? Vergelijk op Zwemkleding.nl (overigens wel ergens anders gekocht, maar zelfde badje volgens mij)
    Mijn zoontje vind het geweldig! We hebben allemaal bad speeltjes voor hem en elke avond vind hij het weer een feestje ;)

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik heb zo'n plastic opbergkrat van de Ikea en daarom zo'n badsitje. Is altijd uitstekend gegaan :D En zo gaan we het straks weer doen. Dat krat zet ik dan trouwens in de douche cabine.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn dochter van 2 zit nogsteeds in het badje hoor! Ik heb een ikea badje met anti slip op de bodem maar ze zit ook weleens in het badje van haar broer, net hoe het uitkomt. Ze weet gewoon wel dat ze moet blijven zitten, staan = uit = kleren aan. Dat wilt ze niet!

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Nina zit in een ''wasmand'' van de Action (kost iets van 3 a 4 euro)
    En staan mag hier absoluut niet in bad dan is het er gelijk uit bad.
    En dat weet ze heel goed haha

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Oudste zat tot een half jaar geleden nog in het babybadje in de douche.
    Nu doucht ze altijd.

7. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoe ziet dat opbergkrat eruit?

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Badje op de vloer in de douche zetten? Dan is gaan staan niet zo erg. Mijn neefje van bijna 3 zit zelfs nog in het Hema-badje...

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gewoon badje op de grond zetten. Antislip badmatje erin en ze kan er zo inzitten. Mijn dochter zit ook nog af en toe zo in het badje. Het is een klein meisje en ze past nog makkelijk ;) En wil ze niet in bad, kan ze douchen. Heb voor de douche een aparte (grotere) anti-slip mat gekocht.

10. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier gaat mijn dochter staan in het grote bad, maar je zit er altijd naast toch? Als hij dan gewoon op de bodem van de douche staat is dat niet zo erg? Mijn dochter vind het prachtig, gaat staan en met een grote plons laat ze zich weer vallen. Lachen gieren brullen.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Hier het badje op de grond gezet.
    Ons zoontje (23 maanden) past er nog prima in hoor. En vind het nu ook veiliger idd.
    Hij stapt nog wel eens in en uit bad.
    Dan ''moet'' hij op zijn manier weer even wat pakken en soms moet hij plassen.

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
  13. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Deze hier ook. Superding. Eerst het babybadje tijd op de grond gehad met dochter zittend erin. Bovenstaand badje heeft net iets meer ruimt om lekker in te spelen.

En anders een gewoon opblaasbadje a 5 euro.

14. ikweetniks

ikweetniks Actief lid

15 dec 2011
    173
    0
    0
    moet je dat badje dan niet iedere avond weer opnieuw opblazen?

15. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

mijn meisje van 13 mnd oud is erg lang en bijna 90 cm en die past nog in,wel met opgetrokken beentjes.we hebben haar vanaf gisteren in de grote mensen bad :D samen met mij gaat ze,ze vind het leuk.

16. MamaFay

MamaFay Actief lid

9 apr 2012
    180
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind zo'n opblaasbadje ook wel wat maar wel zo'n gedoe met opblazen. Hoelang zijn jullie daarmee bezig elke dag?

17. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou 'm zeker niet iedere dag opblazen en leeg laten lopen, maar 'm opgeblazen aan de kant zetten.

18. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.180
    10.724
    113
    Hier gaat meisje al sinds ze een week of 6 is douchen met papa. En als we een nachtje weggaan zoeken we een hotel met bad, dikke pret! Toen ze heel klein was wat dobberen, nu lekker spetteren en slaan, yay!

19. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Pff, dat er nog zo veel een badje gebruiken! Ik was daar heel snel klaar mee. Ik vond het maar onhandig gepruts. Mijn zoontje gaat vaak mee in het grote bad, dat vindt hij helemaal geweldig. Douchen kan ook in het bad, ik heb een handdouche. Of hij gaat mee onder de gewone douche. Mijn zoontje heeft wel altijd badschoentjes aan, anders glijdt hij uit.
    Vind ik veel makkelijker dan een badje!

20. minon

minon Niet meer actief

Hier al met een maand of vier ofzo gewoon huppa in het grote bad. Laagje water erin dat net de oortjes niet onder zijn gaat prima. Babybadje was drama hier. Voetjes op de rand en afzetten maar. Was iedere keer bang dat ze zo over mn arm heen eruit zou floepen. Op de boot hebben we een opvouwbaar badje die we in de douchecabine zetten.

Deel Deze Pagina