Te groot voor Hema-badje? Wat nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elleke, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ben daar gek, ga hem niet iedere keer opblazen:)
    Zet hem opgeblazen aan de kant of hij ligt op zolder. Hier gaat ze niet elke dag in het badje. 1 of 2 x per week. Meer omdat ze het leuk vindt. Voor de rest gewoon mee onder de douche.
    Handdoek voor me op de grond en daar zit ze dan op met wat speeltjes.

2. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Deze is het van 4,99. Echt perfect badjes formaat en past precies in de douchecabine, kan er ook nog lekker gespettert worden :)

SAMLA Bak - transparant, 28x19x14 cm/5 l - IKEA

En dan dit zitje erin.

3. misa

misa Niet meer actief

Gewoon douchen. Staand of zittend op de vloer. Hier al snel gedoucht met de kids en altijd meer gedaan dan badderen.
    Maar je hebt genoeg badjes die je kunt gebruiken. Of gewoon heel duidelijk zijn over gaan staan.

4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier gewoon een klein pierenbadje in de douche staan van 80a90 cm doorsnee, gaat precies.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gewoon een anti-slip matje op de vloer en lekker douchen? Zo doe ik het hier. De jongste heb ik zelfs maar 2 maanden ofzo in bad gedaan. Vind douchen veel handiger. De oudste staat natuurlijk en de jongste zit op een matje. Paar eendjes en foam figuurtjes erbij en ik ben zo klaar.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nou, bij een baby vind ik een badje ook heel onhandig. Mn zoontje neem ik dan ook mee onder de douche. Maar vanaf dat mn dochter goed stevig zelf kon zitten zit ze zelf - op de grond natuurlijk - in bad. Nu ze ruim 2 is zit ze zelf in bad en ben ik boven aan het rommelen. We wonen erg klein en we kletsen steeds en de badkamer deur staat open. Zo kan ik bv zelf douchen met de baby, mezelf aankleden in de badkamer, deur open en baby aankleden en zij kan lekker lang badderen. Als de baby klaar is dan haal ik haar uit bad. Ideaal! Maar dochter vind douchen helemaal niet leuk, huilen, zelfs in de douche bij het zwembad. Op de arm en dan is 't nog wel te doen.

Deel Deze Pagina