Baby huilt steeds in wagen en maxicosi, wat nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamakaatje, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hallo mama's,
    Onze zoon van nu 4,5 mnd heeft het vanaf het begin al nooit fijn gevonden om in de wagen of mc te liggen. Hij heeft verborgen reflux maar hier heeft hij zelf door zijn medicatie geen last meer van. Voorheen huilde hij altijd wanneer je hem erin legde maar eenmaal buiten was t goed en was hij stil, totdat je zelf weer stilstaat.
    Maar nu sinds een week of 6 is het de hele tijd huilen/krijsen in zowel de wagen als mc. Ook al ga je wandelen of autorijden. Zodra ik hem erin leg begint het en hij houdt pas op wanneer je hem eruit haalt. Een draagzak heb ik ook al geprobeerd maar helpt maar even en vindt ik nu te koud.
    Hij ligt ondertussen in het zitgedeelte vd wagen, maar ook dit helpt niet. Een speeltje eraan hebben we ook al, helpt helaas ook niet.
    Op dit moment durf ik gewoon nergens heen te gaan, krijg het al benauwd om naar boodschappen te gaan doen en daarnaast moet ik iedere dag heen en weer naar school voor mijn oudste, wat dus ook iedere x een drama is. HELP!!!!!!!!!!, wie heeft er nog een tip voor me of heeft dit ook met haar kleine gehad??????

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hij zit niet lekker denk ik? Mijn dochter houdt veel van wandelen, maar zit pas sinds kort in de inzet van de wandelwagen en als het stoeltje dan te recht op staat, houdt ze het ook niet vol. Ze worstelt dan met een moeilijk gezicht en als je niet snel genoeg bent begint ze ook te huilen.
    Zo kan het ook zijn in de Maxi-Cosi. Gebruik je een verkleiner? Misschien vindt hij zijn plaats te krap?

Een ergonomische draagdoek is nu echt niet te koud. Lijkt me ook een prima oplossing.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

MC vindt Caitlyn ook verschrikkelijk, (ook reflux) en hoor ik meer bij reflux-kindjes.
    Ik draag haar lekker in een draagdoek, gewoon met een winterpakje over haar kleren, muts en sjaal: ze zit dan prima warm :)

4. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Nescio; in de wagenpark liggend schreeuwde hij het ook uit, had nog genoeg ruimte, mc zit al lang geen verkleinen meer in want meneertje is al aardig groot (7,7 kg).

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Draagzak is zeker niet te koud, vaniddag paar uur in de sneeuw gewandeld, uk jas muts aan en wollen oversokken. Ik heb een mega groot fleece vest die ik half over hem heen dicht doe en dan mn jas open aan. Zeker warm genoeg hoor! Ik zou bij www.babybij.nl een draagzak huren, want ik gok zomaar dat je geen ergonomische hebt. Mijn zoon ligt ook niet graag in de wagen buiten, al dat gehobbel...

6. kyl

kyl Lid

28 jan 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfde verhaal hier. De eerste paar maanden gingen we met de draagdoek overal naar toe. Later ging het steeds beter met onze kleine en kon ze wel kort in de maxi cosi (veel oefenen in de auto) en later over naar de buggy.

7. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Hoi, Mijn oudste wilde ook nooit in de maci cosi,wandelwagen,draagzak...enzo:D Ben het eerstre jaar dus ook niet veel met haar weg geweest. Ze werd daar pas makkelijker in toen ze ging lopen..
    Heb het idee dat het bij haar kwam omdat toch last had van haar hoofdje/nekje of dergelijke.. Dit kwam trouwens van de vacuumpomp:$
    Weet niet of je kindje problemen heeft gehad bij de geboorte maar dit was het enige wat in mij opkwam waardoor het zou komen.

Hoop dat je er wat aan hebt.:)
    Liefs

Deel Deze Pagina