Hallo, Wie herkent dit? Morgen zou officieel mijn nod zijn, maar tegen alle verwachting in had ik vrijdag een positieve test in mijn handen. Gisteren de kv en cb digi ook positief. Helemaal geweldig natuurlijk. Nu had ik vanochtend alleen wat rozeslijmverlies, heel licht. Op zich wil ik nog niet gelijk in paniek schieten, maar ik ben erg nieuwsgierignaar ervaringen van anderen. Zowel positief als negatief. Ik heb wel wat buikpijn, maar niet de normale krampen voor een ongi en ook mijn temp is nog hoog. En op vanochtend na heb ik ook geen roze meer gezien.
had ik ook na mijn test. Is ws de innestelingsbloeding. Maak je geen zorgen! En gefeliciteerd natuurlijk!
Ik heb roze- en bruinverlies gehad tot en met de 10e week. In eerste instantie dacht ik gewoon ongesteld te worden want had ook menstruatiekrampen.... Maar de zwangerschap is goed verlopen en mijn zoontje is alweer bijna 2 jaar
Hier de hele zwangerschap regelmatig roze/bruin/ bloedverlies gehad. Alles nagekeken maar geen oorzaak kunnen vinden en de kleine doet het prima.
Dank jullie wel dames. Klinkt hoopgevend. Geen spotting meer gehad en volgens mij zegt mijn temp ook wel wat. We wachten even verder af.