Waar is het verlangen naar sex naar toe ???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nathalieke83, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalieke83

20 aug 2014
    38
    5
    8
    Sins ik zwanger ben is sex eigenlijk op een heel laag pitje,
    En weten dat het voor de zwangerschap 5x per week was.
    Oftewel ben ik kots misselijk. Oftewel ben ik gewoon stikop.
    Niet dat ik geen zin heb,maar mijn zin en behoefte naar sex zijn precies weg?
    Vriend lief begrijp dat wel. Maar elke keer zeg ik liefje Sewens
    En er komt gewoon geen Sewens.
    En merk aan hem dat het niet fijn is voor hem
    Tja we kennen Mannen he.
    en als we dan sex hebben dan ben ik precies erna een wrak.
    Hoe gaan jullie hiermee om?
    En hoe lang duurde dat bij jullie?

2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hier ook geen zin in sex tot frustratie van mijn man.....moet echt warm lopen voordat beetje zin heb. Hoop dat wel weer komt, hier is ook deels angst, in begin telkens bloedverlies wat me terughoudend maakt.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hier nog steeds het libido van niks.
    Vriend begrijpt het gelukkig wel.
    tsja af en toe geef ik hem gewoon zijn pleziertje maar er zit inmiddels constant een week of 4 tussen.

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik vind het trouwens wel erg vervelend naar hem toe.
    Heb al vaak met tranen in me ogen gezeten vanwege het schuld gevoel.
    Zovan Ja bedankt nu ben ik zwanger nu hoeft het niet meer.
    Mijn vriend zei dan dat het niet uitmaakte en dat seks echt niet het belangrijkste is.
    Nog steeds vind ik het wel lullig maar kan het wel wat makkelijker los laten.

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Hier is t na de eerste niet neer goed gekomen...
    Excuses voor komende details...

Door de knip lijkt t erop dat ik bijna niks meer voel. Waar ik eerder super nat werd... Gebeurde voor deze zwangerschap weinig en nu niks... Glijmiddel neemt t beetje gevoel dat ik heb weg..
    Nu ik weer zwanger ben voel ik of nauwe iets of doet t gewoon pijn. Nee mijn seksleven en libido is verkloot...

Benieuwd hoe t na deze bevalling is. Anders toch eens naar de huisarts..

6. VSC

VSC Niet meer actief

Ik ben van de 6e tot 17e week beroerd geweest dus toen stond t ook op een lager pitje.
    Maar t tweede trimester was ik niet te stoppen :D
    De laatste weken voor de bevalling voelde t voor ons beide niet meer zo prettig dus toen deden we het nog maar af en toe.
    Maar 3 weken na de bevalling weer sex! :) Dus kwam allemaal goed

7. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook niet veel. Net als Chocochippie, eens per 4 weken is al veel. En ook hier een schuldgevoel naar hem toe.
    In het begin, angst op bloedingen en moeheid. Nu nog steeds moe en slaap liever dan seks te hebben. Geeft hier wel vaak ruzie en onbegrip.

8. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    bij ons is het net andersom :p ik heb super veel zin maar zo snel mijn man mijn buik ziet bewegen of er over nadenkt dat daar zijn baby zit.. poef, weg moment... Hier dus al serieus sinds de eerste echo geen seks meer omdat mijn man het gewoonweg niet wil :( toen ik voor de grap zei; je steekt heus zijn oog niet uit hoor... ... toen was het helemaal gedaan

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wij hadden minimaal 4 keer week seks,

Nu eigenlijk zo goed als niet,

Ik spuug elke dag een keer 20-30 hou geen vocht en eten binnen, door dat het zoveel energie van me vreet kom ik soms met moeite uit bed ik heb Hg en dar voelt alsof ik voedselvergiftiging heb maar dat niet overgaat.

Gelukkig begrijpt mijn man het heel goed, en af en toe de broek laten zakken voor een vluggertje neemt hij even genoegen mee,

Ik ben ervan overtuigd dat wanneer ik me weer beter ook ons seksleven weer beter word, gelukkig denkt mijn man daar net zo over.

10. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Lastig is dat hea :(
    Hier ook een heel laag libido en een man die veel klaagt.. (Tsja hij is ook zo enorm zielig pff) hier is het nu 1x in de twee weken ofzo. Maar kan het echt niet vaker opbrengen.

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Bij de eerste een hoog libido...maar bij deze? Als hij al naar me wijst krijg ik wurgneigingen.
    Nee...ben niet de meest aaibare persoon deze zwangerschap. Mijn man is nu getrouwd met een cactus... al doe ik wel soms al mn wilskracht verzamelen... voor hem. Maar voor mezelf? Brrrrrrr

12. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het begin had ik echt niks libido, was heel erg ver te zoeken.
    Ik denk dat we maar 1 keer gevreeën hebben.
    Maar vanaf week 14 ongeveer kan mijn man me niet altijd volgen.
    Ik zou iedere dag wel willen of zelfs meer dan één keer ��
    Sommige dagen had ik een super drukke dag en dan is mijn libido er wel maar wil mijn lichaam niet en durf ik in slaap vallen zodra mijn hoofd neerligt.
    Maar zelfs dan durf ik erover dromen.
    Rare hormonen in mijn lijf denk ik ��
    Voor de zwangerschap vreeën we gemiddeld 3 keer per week.
    Nu gemiddeld 6 keer per week.

13. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Na drie maanden kwam het bij mij vanzelf terug. En anders gewoon wat handwerk 😉

14. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Plas het mee uit met de hcg denk ik...
    Hier gelukkig een man die het ook verliest in een zwangerschap :)
    Dus zo af en toe, als we beide willen (lees tot nu toe 2 keer). Komt heus weer goed, of later in de zwangerschap of na de bevalling.

15. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    De eerste paar weken had ik geen zin, vond het beetje eng, na twaalf weken had ik veel zin in sex en sinds ongeveer twee weken niet meer. Mijn vriend doet er niet moeilijk over hij begrijpt t wel. Nu de laatste drie maanden komen word ik toch dikker en m'n vriend vind het nu zelf ook Een beetje " eng " worden ivm de baby dus komt goed uit zo. zonder sex kun je nog wel knuffelen enzo :)

16. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Welk libido?
    Eerst te misselijk voor woorden, en nu zit ik op een punt dat ik mezelf gewoon echt een nijlpaard vind, dat helpt ook echt niet. Ik denk dat we het 4x gedaan hebben sinds de positieve test...

Ik droom wel over sex maar dan ben ik niet zwanger in die dromen

Mijn man wil wel maar heeft alle begrip van de wereld en het leidt dan ook niet tot ruzie ofzo

17. Muusje20

Muusje20 Actief lid

13 nov 2014
    264
    0
    0
    Hier is mijn libido ook erg laag, 1 keer in de maand gebeurt het als me man geluk heeft. gelukkig heeft hij er ''meestal'' begrip voor ;)

Bij mn eerste zwangerschap was ik van week 6 tot 17 hondsberoerd. en hadden we dus ook geen sex. Later in de zwangerschap wist ik juist van geen ophouden, zo erg dan me man me soms niet bij kon houden :) dus t komt goed ;)

18. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Tot 12 weken geen zin gehad.
    Maar vanaf het 2de trimester een hoog libido.
    Maar dito's bij iedereen anders, sap dat t vervelend is maar tegen je zin in is ook niet leuk.

19. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Hier begint de zin langzaam terug te komen maar we zijn nog heel voorzichtig.
    Heb geen last van de zwangerschap zelf maar loop al vanaf week 6 met kinkhoest en alle gevolgen daarvan dus het kon niet eens.
    Lief heeft alle begrip en geduld (wat voor ons overigens heel normaal is, kan me erg verbazen over mannen die het niet snappen of er boos om worden) maar ik vind het toch vaak vervelend voor hem.
    Mag me niet schuldig voelen want ik ben gewoon te ziek geweest en dat is overmacht maar toch...
    En toch doe ik niets tegen mijn zin in, als ik niet wil dan wil ik niet en dat niet erg.
    Maar gelukkig begint het dus terug te komen :)
    Bij de vorige zwangerschap heeft er zo'n 10 maanden tussen gezeten dus dit is al een hele vooruitgang :D

20. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Toen ik aan de pil zat was ik echt een complete nymfomaan zodra hij alleen maar aan mn dijbeen zat werd k al geil en wilde ik seks. Best lastig want mijn libido was stukken hoger als dat van hem.
    Achteraf bleek dat door mn pil te komen want toen ik ermee gestopt was toen was mn libido inene normaal...

Maar nu is het libido ver te zoeken :( . In totaal 3x gedaan sinds positieve test. Ik ben gewoon niet geil. Vannochtend werd k geil wakker dus k zei al sla je slag! Maar alsnog glijmiddel moeten gebruiken want ik ben gewoon niet zo nat als vroeger...
    Ik hoop dat t allemaal wel weer terug komt.

Deel Deze Pagina