Te grote buik...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Janneke21, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    rond die tijd kreeg ik een echo, geschat 3800-5000 gram. De gyn zei dat ik dat best kon hebben aangezien de vorige ook zonder noemenswaardige problemen is gekomen (4,5 kilo). Vandaar geen derde ;)

2. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Tja zal je toch een nieuwe foto moeten plaatsen :)
    Ik had ook al die reactie's toen ik zwanger was van mijn zoontje (ik kwam ook wel snel aan.. misschien dat dat meehielp) ik had idd geen kleine buik. En ik vind die van jou voor wat ik van de 2 foto's kan zien ook niet klein. Maar ook niet echt groot.
    Ik vond die opmerkingen verschrikkelijk. je wilt zo graag trots zijn op je mooie buik.. maar de opmerkingen doen je voelen alsof je abnormaal ben.
    als ik terug kijk denk ik ja.. ik was groot.. maar niet enorm. ben zelf ook niet groot. was veel aangekomen. (allemaal plus meer eraf gelukkig) en mijn zoon was 7,5 pond. ik hield enorm veel vocht vast. kwam in de laatste week al 3 kilo aan.

nu kijk ik terug.. en vind ik het zo zonde dat ik me wat heb aangetrokken van die comentaren. Ik had gewoon heerlijk moeten genieten en niks anders. Je gaat je buik nog missen.

Nu ben ik bijna 16 weken zwanger van de tweede.. Ik kom normaal aan. en je ziet nog bijna niks! :) heel klein buikje.

Nogmaals.. ik vind jou buik niet extreem.. gewoon mooi zwanger en lekker van genieten! laat ze kletsen. Ze zijn gewoon geen zwangeren gewend.

Liefs Jazzie

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Wat een goed idee! je kunt gewoon een buikband bestellen bij http://www.buikbanden.com/buikband-datum-c177.html
    met datum. heb ik ook gedaan!
    en je kunt ook zelf een tekst op een buikband laten zetten via die site
    ps ik loop ook voor op `schema`en krijg ook wel vragen hoelang ik nu zwanger ben. Ik ben er trots op, en mensen houden rekening met je wanneer ze zien dat je zwanger bent, dat is wel fijn,
    groetjes

Deel Deze Pagina