Hi dames, Mijn zoontje wil niet slapen. Hij is alleen maar aan het huilen en grijpt de hele tijd naar zijn hoofd/oren/mond. Daarnaast verstijft hij helemaal (strekt zijn armen helemaal uit) en trilt dan even. Dit duurt ongeveer 3 seconden en dan is het over. Na een halve minuut/minuut gebeurd dit weer. Ik heb het geprobeerd te filmen maar dat was een beetje lastig. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Herkenbaar? Wat moet ik nu doen? Ik maak me zo zorgen! Mij ventje is zo verdrietig en ik herken dat verstijven en hoofd trillen echt niet. Vriendlief heeft hem net in bed gelegd en hij is nu stil, maar het voelt niet goed om hem in bed te hebben. Straks heeft hij wat. Maak ik me teveel zorgen of is dit terecht? Wat moet ik nu doen?
Ja alleen we wonen aan de andere kant van de stad en we hebben geen auto. Als ik naar de huisartsenpost moet dan moet dat arme kind weer over straat zo laat en zitten we zeker 50 min in de bus en dan nog een stuk lopen... Hij slaapt nu. Moet ik hem denk je nog wakker maken vannacht of is het niet nodig. Beter omschrijving is: hij is aan het spelen, wordt dan stil, het lijkt of hij moet poepen zo druk maakt hij dan met zijn armpjes. Hij strekt zijn hele armpjes en die trillen een beetje. Na 3 seconde is het over en speelt hij weer verder...
Tja het is lastig beoordelen natuurlijk. Misschien kan je de HAP alleen even bellen voor advies en dan evt. morgen langs gaan als hij wakker is. Lijkt wel of hij last heeft van zijn oren, misschien trilt hij van de pijn.
Sowieso even bellen voor advies. Niet meteen allemaal spoken gaan zien, maar als de HAP tóch wil dat je langskomt dan kun je natuurlijk altijd nog een taxi pakken, als het echt zo dringend blijkt te zijn. Maar als hij nu slaapt denk ik dat ze je sowieso niet nu laten komen hoor. Wel even bellen voor advies.
Gebeld, ze kunnen nu niks er over zeggen omdat het lastig oordelen is van afstand. We hoeven M. niet wakker te maken mocht hij wakker worden en deze klachten nog hebben dan moeten we terug bellen. Net gecheckt hij slaapt heerlijk. Hopelijk blijft dit zo
Ik denk dat het een fase is. Mijn dochter deed het een paar weken geleden ook. Dacht ook meteen het ergste. Met haar haar de huisarts geweest, die maakte er niks van. Even aankijken, zolang hij niet afwezig is en geen stuipen heeft... Anders natuurlijk meteen weer bellen! Hier is die fase nu bijna voorbij, ze doet het nu alleen nog als ze heel enthousiast is voor woezel en pip op de tv!
Hmm, lijkt het op de bewegingen die mijn zoontje maakt? In mijn topic staan er filmpjes als je het wil vergelijken