4de inenting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bizzy, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hallo,

Afgelopen maandag heeft Anthony zijn 4de DKTP-hib en Pneu prikken gehad.
    In de avond gelijk 40,6 koorts en diaree.
    Dinsdag kwam daar ook nog overgeven bij tot vanmorgen toe.
    Ben als bij de huisarts geweest , hij is nog levendig en vrolijk (bij vlagen) en ziet er niet uit als uitgedroogd maar iets binnen houden is een groot probleem ook ORS is moeilijk.
    Hebben jullie tips of dit wel eens meegemaakt?

Oh ja de dokter dacht 2 waterpokjes te zien net eens soort puistjes/muggenbultjes...??

Liefs van ons

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

jeetje, hij heeft wel hoge koorts, van de inentingen kunnen ze toch alleen verhoging krijgen? tenminste dat is mij op het cb verteld.
    het lijkt erop dat het dubbel is, de inentingen en ook iets anders onder de leden wat er nu uitkomt/getriggerd is door de inentingen, goed in de gaten houden en drinken blijven aanbieden. bij de geringste twijfel zou ik echt weer bij de huisarts staan.

sterkte ;)

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mijn zoontje heeft gisteren zn 3e inentingen gehad en nu ook overgeven! Al 2 dagen diarree en slecht drinken... ben bang voor uitdroging maar hij oogt nog vrolijk, levendig etc. Hij heeft overigens geen koorts (gehad). Ik twijfel of het misschien ook niet door de inentingen zou komen of misschien door het weer?
    Ik probeer ook veel drinken aan te bieden, maar hij houdt t na een halve fles (max!) voor gezien. Bij aandringen gaat ie spugen... :(

4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Gelukkig gaat het sinds vandaag veel beters met hem maar zat echt in me rats hoor!
    Je kan zijn ribben weer tellen en hij is al niet mollig van zichzelf!
    Hoe is het met jullie kleintje?

Liefs

Deel Deze Pagina