Hoi allemaal. Na veel vijven en zessen mag ik me hier ook begeven. Nu ik het niet meer zo goed weet van wanneer ik bij Piet eea heb geregeld, vroeg ik me af of jullie me konden helpen. Wanneer kan ik me aanmelden voor kraamzorg. Ik wil niet te vroeg me aanmelden, omdat ik voor deze zw.schap een MK heb gekregen bij 10wk. En nu ben ik ook nog eens misselijk. Dat had ik bij Piet ook niet, dus ik loop de hele dag kokhalzend rond in huis. Dat begint 's morgens met het ontbijt en eindigt pas als ik naar bed ga. Iemand tips op mijn vragen, je zou me er erg bij helpen!
Je moet voor je 15e week je hebben aangemeld bij een kraamzorgburo. en anders doe je het voor de zekerheid effe ckecken bij een zorgburo. En tja de misselijkheid. KLeine hoeveelheden eten als dat lukt. licht verteerbaar eten en als je echt veel gaat overgeven effe naar de huisarts en naar mediciatie vragen. echt wonderspul haha.
tja, kraamzorg moet je volgens mij voor de 12e week regelen.... enne misselijk... heel vervelend, ik heb het niet gehad.... ik hoorde dat melk of gele vla kan helpen en niet te veel ineens eten... Succes Karin
hoi piet, ik heb me vorige week na de 12 weken echo aangemeld voor kraamhulp.... dit was prima op tijd zijn mijn VK! veel strekte met de misselijkheid..... liefs elfje
Aanmelden voor kraamzorg moet voor de 15/16e week geloof ik. En tegen misselijkheid..uhm, crackertjes tussendor eten, kleinere porties, eten voordat je opstaat enz enz
Kraamzorg kan nog met 12 weken. Maarrehh, als je zo misselijk bent komt het vast wel goed! Tegen de misselijkheid hielp bij mij op tijd eten! In kleine porties. Ik at voor het opstaan 's ochtend een bak vruchtenyoghurt en overdag crackers met jam of kaas. 's Avonds was de misselijkheid meestal over, als ik maar de hele dag door een beetje at. Wel at ik heel moeilijk en ben daardoor 2 kilo afgevallen de eerste maanden. Sterkte! groetjes Suusje