werk omgeving Leiden

Discussie in 'De lounge' gestart door takhen, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    hoi meiden :)

Ik heb een vraag. Ik werk nu 22,5 uur op een notariskantoor in Den Haag maar ik ben het hier spuug maar dan ook spuugzat.
    De sfeer is vreselijk, iedereen verlinkt elkaar, je krijgt om het minste of geringste een enorme scheld canonade naar je hoofd, noem maar op.
    Oftewel, ik ben op zoek naar iets anders :)

Ik wil natuurlijk pas na mijn verlof van baan wisselen, welke baas neemt me nu aan het een dikke buik ;)

Maar is er hier iemand die een idee heeft voor me?
    Ik ben niet speciaal op zoek naar een notariskantoor, beter gezegd, ik ga net zo lief achter de kassa zitten.
    En meer uren is ook geen echt groot probleem als het maar bespreekbaar is welke dagen enzo.

Is er hier iemand die wat inside informatie heeft voor een functie die open komt zo rond 10 september?
    Of een bedrijf dat nog op zoek is naar mensen?

Alvast bedankt voor het meedenken!!
    knuffels
    Takhen

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    niemand?

3. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Hee meid,

Ik kan je helaas niet direct helpen, maar wat ik je kan aanraden is om je cv te plaatsen op de nationale vacature bank of zo. Dan nemen hun contact met jou op. Daar kun je vermelden wat je wil, hoeveel uur en per wanneer. Misschien heb je dan meer kans!

Succes!

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    ik heb bij mentor gewerkt in leiden. Daar maken ze sillicone borstimplantaten. Misschien hebben ze daar werk.Op kantoor of ze maken. Ik was zelf kwaliteitscontroleur.

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    uhmmm mosadex via luba uitzendbureau... zit bij de kanaalweg.
    verder zou ik het niet weten meid, woon al 3 jaar niet meer in leiden... helaas :(

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik kan je helaas ook niet helpen, maar waarom schrijf je jezelf niet in bij wat uitzendbureaus hier in de stad?
    En inderdaad je cv op vacaturebank en monsterboard zetten, zo is mijn vriend ook aan zijn huidige baan gekomen.

7. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ja ga ik ook allemaal doen maar omdat ik pas een baan zoek per september, is het nog niet echt nuttig me daar in te schrijven
    Vandaar dat ik hoopte hier ergens inside informatie te krijgen ;)

Deel Deze Pagina