hoi meiden Ik heb een vraag. Ik werk nu 22,5 uur op een notariskantoor in Den Haag maar ik ben het hier spuug maar dan ook spuugzat. De sfeer is vreselijk, iedereen verlinkt elkaar, je krijgt om het minste of geringste een enorme scheld canonade naar je hoofd, noem maar op. Oftewel, ik ben op zoek naar iets anders Ik wil natuurlijk pas na mijn verlof van baan wisselen, welke baas neemt me nu aan het een dikke buik Maar is er hier iemand die een idee heeft voor me? Ik ben niet speciaal op zoek naar een notariskantoor, beter gezegd, ik ga net zo lief achter de kassa zitten. En meer uren is ook geen echt groot probleem als het maar bespreekbaar is welke dagen enzo. Is er hier iemand die wat inside informatie heeft voor een functie die open komt zo rond 10 september? Of een bedrijf dat nog op zoek is naar mensen? Alvast bedankt voor het meedenken!! knuffels Takhen
Hee meid, Ik kan je helaas niet direct helpen, maar wat ik je kan aanraden is om je cv te plaatsen op de nationale vacature bank of zo. Dan nemen hun contact met jou op. Daar kun je vermelden wat je wil, hoeveel uur en per wanneer. Misschien heb je dan meer kans! Succes!
ik heb bij mentor gewerkt in leiden. Daar maken ze sillicone borstimplantaten. Misschien hebben ze daar werk.Op kantoor of ze maken. Ik was zelf kwaliteitscontroleur.
uhmmm mosadex via luba uitzendbureau... zit bij de kanaalweg. verder zou ik het niet weten meid, woon al 3 jaar niet meer in leiden... helaas
Ik kan je helaas ook niet helpen, maar waarom schrijf je jezelf niet in bij wat uitzendbureaus hier in de stad? En inderdaad je cv op vacaturebank en monsterboard zetten, zo is mijn vriend ook aan zijn huidige baan gekomen.
Ja ga ik ook allemaal doen maar omdat ik pas een baan zoek per september, is het nog niet echt nuttig me daar in te schrijven Vandaar dat ik hoopte hier ergens inside informatie te krijgen