Hey meiden, Ik slaap altijd op mijn buik maar nu ik zwanger ben gaat dat niet meer. Nu slaap ik op mijn zij maar lig gewoon niet lekker. Eerst gaat het wel maar als ik wat langer zo lig dan gaan mijn benen zeuren en mijn schouder. Draai ik op mijn andere zij en dan heb ik na even het zelfde probleem. Hebben jullie tips voor mij wat ik eraan kan doen? Heb al een speciale kussen voor tussen mijn benen.
Ik heb een voedingskussen waar ik een soort half op ging liggen, dan had ik toch dat gevoel van op de buik slapen! Ene uiteinde tussen mijn benen en de bovenste helft in een soort omhelzing en dan schuin er boven op
Ik slaap ook al een hele tijd met een voedingskussen maar helpt helaas maar weinig. En dat slapen wordt alleen maar helser en helser, ik spreek uit ervaring zal blij zijn als de baby eruit is en ik weer lekker op m’n buik kan liggen
Hier t zelfde probleem en t is sinds deze week echt niet meer fijn. Ik ben ook nog op zoek naar de gouden tip .
Ik slaap bij a elke nacht nog op mn buik maar enige andere optie is een voedingskussen enanders idd de hele nacht draaien. Word er gek van. Succes!
Ik lig normaal op mijn rug, maar las in begin van de zwangerschap dat dat eigenlijk niet zo goed is en dat je moet ‘inslapen’ op je linkerzijde. Dit heb ik toen aangeleerd en lig nu met een bankkussentje onder mijn buik op de linkerkant. Voedingskussen vind ik heel irritant en groot! Overigens draai ik halverwege wel op mijn rug, maar draai ook naar de rechterkant.. tja, tips? Veel draaien Haha ! Soms leg ik het kussentje onder mijn rug, zodat ik half op mijn rug /linkerzijde lig voor mijn gevoel. Missvhien Kun je dit ook doen zodat je half op de buik ligt?
Wow wat veel reacties van jullie allemaal! Bedankt meiden! Zo te lezen ben ik lange na niet de enigste die met dit probleem ligt te stoeien haha. Dat kussen waar ik nu mee slaap tussen mijn knieën helpt wel wat maar nog zijn de nachten echt slopend gewoon. Maar goed is niet anders.
Ik had begrepen dat ik niet op mijn rug mocht slapen. Had volgens mij iets te maken met de bloedtoevoer die dan slechter zou zijn naar je kindje toe. Ik ben geen rug slaper maar anders had ik dat wel geprobeerd. Maar bij mijn weet mag dat juist niet.