Is dit het nou..? Vervolg!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tonneke, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Hoi dames,

Ooit had ik een onderwerp geopend met deze titel, kan hem alleen niet meer terug vinden. Ik had toen verteld dat ik dacht de baby te voelen als een soort rollende bal (druk die werd uitgeoefend op de buik). Gelijk vertelde ik daarbij dat ik geen plopjes voelde.

Nou sinds een week zijn de plopjes hevig aanwezig :D en hoef steeds minder moeite te doen om ze te voelen.

Er waren nog wat meiden die nog geen plopjes voelde. Nu intussen wel? ben benieuwd!

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Kan me je topic nog herinneren! Wat super dat je nu wel "echte" plopjes voelt..!

Ik zit er nog naar te verlangen. Afgelopen zaterdag bleek bij de 3D-pretecho dat mijn placenta helemaal voor ligt, waardoor het bij mij nog wel een paar weekjes kan gaan duren voor ik ons kleintje ga voelen. De echoscopiste voelde met haar echoapparaatje wel hele kleine ploepjes (grr!), en de baby was op de echo ook weer behoorlijk druk aan het bewegen. Toch weer even een geruststelling... maar ik wil het zo graag zelf voelen!

Geniet er lekker van jij!

Liefs Monique

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Mijn placenta ligt ook voor dus ik denk dat je het binnenkort gaat voelen! Zo rond de 18de week voelde ik het in bed! nog even geduld dus..

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ow, dan was jij vrij vroeg met 18 weken en een voorliggende placenta! Meestal hoor je toch dat je het dan later voelt; op de echo was de baby echt in de placenta aan het porren (gebruikte het letterlijk als stootkussen), maar ik voelde helemaal niks...

Ik blijf geduldig wachten 8)

Liefs Monique

5. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    pfff...mn planceta's ( lees: placentA'S ) liggen ook voor..dacht vorige week onder mn navel wat te voelen..soort geduw geklop van binnenuit.
    En..heel vreemd..en weet nog steeds niet of ik het nou gedroomd hebt..maar gisternacht werd ik wakker van een gevoel in mn buik..en dacht meteen mn kindjes te voelen en legde mn hand erop en viel direct weer in slaap..'s ochtends helemaal in de war want weet nu niet of ik het heb gedroomd.
    Maar ik wacht ook nog steeds in spanning af..

6. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Bij mij ligt mijn placenta achterin mijn baarmoeder en ik kan sinds een paar dagen echt voelen als de baby aan het gewegen is. Voel plopjes en als hij beweegt voel ik ook drukverschil binnenin mijn buik. echt heel leuk. Ben benieuwd wanneer mijn vriend het ook kan voelen, want nu voelt hij echt nog niks.

7. daffie1

daffie1 Lid

9 dec 2008
    48
    0
    0
    Bij mij lag de placenta ook voor en ik voelde haar voor het eerst rond de 21e week schoppen maar heel lichtjes.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja ik kan jouw topic nog wel herinneren. Had er ook keer wat neergezet dat ik mijn kleintje nog niet voelde en dat ik soms aan het stressen was. Maar nu voel ik het JEEEJ het is echt zo klein dat het bijna niet op viel maar ik voel het steeds minder. We hadden afgelopen zondag bezoek van mijn schoonvader die voetbalgek is en waren StudioSport aan het kijken toen mijn kindje opeens hevig ging bewegen en schoppen. Mijn vriend en schoonvader helemaal blij want die denken nu dat het een voetballer gaat worden hahaha

helaas voelt mijn vriend nog niks, kan niet wachten tot die dag komt!

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik voelde tot 20 weken helemaal niks!

Komt vanzelf! ;)

10. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Mijn vriend voelt ook nog niks, hij vind dit wel jammer..Ben ook benieuwd wanneer hij het voelt.
    Hou jullie op de hoogte haha

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh, bedoel je van de buitenkant?

Dat voelen we nu pas!

12. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ja zelf binnenkant en samen buitenkant haha.. Nog even afwachten dus

Deel Deze Pagina