Jeuk aan benen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lise, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dag!
    Misschien vraag ik naar de bekende weg want is het volgende 'gewoon' een zwangerschapsverschijnsel, maar sinds ik zwanger ben en dan vooral de laatste weken, heb ik regelmatig jeuk aan mijn schenen. Ik probeer niet te veel te krabben, anders ligt alles open ;) Mijn vraag: wie herkent dit?
    Groetjes,
    Lise

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ja tijdens de zwangerschap kun je idd last hebben van zwangerschaps jeuk.
    Heel vervelend is het.
    Ik heb het niet op mijn scheenbenen, maar wel op armen en heupen :( ..

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    vet houden? Ik heb overal jeuk regelmatig, vooral s avonds en na het douchen. Bij mij lijkt het voor een deel dus ook wel met uitdroging te maken te hebben, dus dat vet houden helpt wel wat (lekker de spulletjes van de baby 'gepikt' , de natusan hihi)

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ Athina.. : Zelfs dat helpt mij niet.. ik smeer me dagelijks in en heb vanalles geprobeerd.. maar het blijft droog en jeukt vreselijk..

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    aaargh hier ook heb het al een paar maand heb me onderbenen helemaal open gehad nu heb ik er littekens
    ben ermee naar de Ha geweest omdat niks hielp

ik moest van haar maar onder een koude douche gaan staan snachts :(
    dan slaap ik helemaal niet meer

6. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ik heb normaal gesproken al een droge huis, in de winter helemaal. En sinds ik zwanger ben is het nog eens de overtreffende trap geworden. Ook met veel jeuk.
    Daarnaast ben ik allergisch voor parfum, dus veel cremes kan ik niet gebruiken.
    Wat ik sinds afgelopen weekend gebruik is Vaseline Intensive Rescue Balsem. Dat helpt wel goed.

7. Lotte2

Lotte2 Lid

20 jun 2007
    47
    0
    0
    Rotterdam
    Ook ik heb last van jeukende scheenbenen.. Doordat ik het open krabbel gaat het ook branden en irriteren.. Loop er al een tijdje mee maar ben er nu achter dat een beetje uiercreme wonderen doet!
    Heb er nu veel minder last van gelukkig.

Groetjes

Deel Deze Pagina