Dag! Misschien vraag ik naar de bekende weg want is het volgende 'gewoon' een zwangerschapsverschijnsel, maar sinds ik zwanger ben en dan vooral de laatste weken, heb ik regelmatig jeuk aan mijn schenen. Ik probeer niet te veel te krabben, anders ligt alles open Mijn vraag: wie herkent dit? Groetjes, Lise
Ja tijdens de zwangerschap kun je idd last hebben van zwangerschaps jeuk. Heel vervelend is het. Ik heb het niet op mijn scheenbenen, maar wel op armen en heupen ..
vet houden? Ik heb overal jeuk regelmatig, vooral s avonds en na het douchen. Bij mij lijkt het voor een deel dus ook wel met uitdroging te maken te hebben, dus dat vet houden helpt wel wat (lekker de spulletjes van de baby 'gepikt' , de natusan hihi)
@ Athina.. : Zelfs dat helpt mij niet.. ik smeer me dagelijks in en heb vanalles geprobeerd.. maar het blijft droog en jeukt vreselijk..
aaargh hier ook heb het al een paar maand heb me onderbenen helemaal open gehad nu heb ik er littekens ben ermee naar de Ha geweest omdat niks hielp ik moest van haar maar onder een koude douche gaan staan snachts dan slaap ik helemaal niet meer
Ik heb normaal gesproken al een droge huis, in de winter helemaal. En sinds ik zwanger ben is het nog eens de overtreffende trap geworden. Ook met veel jeuk. Daarnaast ben ik allergisch voor parfum, dus veel cremes kan ik niet gebruiken. Wat ik sinds afgelopen weekend gebruik is Vaseline Intensive Rescue Balsem. Dat helpt wel goed.
Ook ik heb last van jeukende scheenbenen.. Doordat ik het open krabbel gaat het ook branden en irriteren.. Loop er al een tijdje mee maar ben er nu achter dat een beetje uiercreme wonderen doet! Heb er nu veel minder last van gelukkig. Groetjes